جاس استون در پستی که در اینستاگرام خودش منتشر کرده، نوشته در ادامه برنامه تور جهانی خودش،‌ به ایران وارد شده ولی قصد برگزاری کنسرت نداشته است.
کد خبر: ۷۵۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 04 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، جاس استون در پستی که در اینستاگرام خودش منتشر کرده، نوشته در ادامه برنامه تور جهانی خودش،‌ به ایران وارد شده ولی قصد برگزاری کنسرت نداشته است.

او گفته که می‌دانسته برگزاری کنسرت موسیقی زنان در ایران غیرقانونی است و قصد تغییر سیاست‌های کشورهایی که به آن سفر می‌کند را ندارد ولی مقام‌های ایرانی حرف او مبنی بر عدم برگزاری کنسرت را باور نکرده‌اند.
جاس استون پس از ورود به فرودگاه کیش، برای تغییر نظر ماموران فرودگاه با آنها گفت‌و‌گو می‌کند ولی این گفت‌و‌گو به نتیجه نمی‌رسد و او یک شب بازداشت می‌شود و روز بعد هم دیپورت می‌شود.

یک خواننده زن بریتانیایی که در جزیره کیش یک روز بازداشت شده بود، دیپورت شده است
 جاس استون با نام جاسلین ایو استوکر خوانندهٔ سبک سول و بازیگر است. استون با آلبوم جلسه‌های سول معروف شد. این آلبوم در سال ۲۰۰۴ یکی از نامزدهای جایزه مرکورب شد. او همچنین در نظرخواهی سالیانهٔ بی‌بی‌سی معروف به صدای سال ۲۰۰۴ رتبه پنجم را کسب کرد. او جوان‌ترین خوانندهٔ زن برتانیایی است که در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها رتبهٔ اول را کسب کرده‌ است.
اتباع کشور انگلستان برای سفر به ایران به دریافت ویزا پیش از سفر نیازمندند. 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار