مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد:
بیش از 50 صنعت بزرگ استان و 20 جایگاه CNG از گاز طبیعی برخوردارند که بیشترین مصرف کننده ها به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۷۵۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ 04 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال 97 که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: تاکنون 7 شهر و 16 روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به 2 شهر و 10 روستا در دست اجرا می‌باشد.

این مقام مسوول در ادامه عنوان کرد: در مجموع  356 کیلومتر خطوط اجرا شده که از این تعداد 288 کیلومتر در بخش شهری و 63 کیلومتر در بخش روستایی و همچنین 6/4 کیلومتر خطوط گازرسانی به صنایع استان هرمزگان انجام شده است.
حمزوی تصریح کرد: تعداد انشعابات نصب شده در سال 97، به میزان 4 هزار و 207 انشعاب می باشد که 2 هزار و 790 انشعاب در شهرها و یک هزار و 417 انشعاب در روستاها را شامل می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ادامه داد: میزان اشتراک پذیری در سال گذشته در مجموع یک هزار و 475 مشترک بوده که از این تعداد یک هزار و 304  مشترک در شهرها و 171 مشترک روستایی می باشد، همچنین 6 هزار و 927 خانوار شهری و یک هزار و 694 خانوار، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: طی سه ماهه نخست سالجاری، 410 مورد اشتراک پذیری صورت گرفته که بالاترین اشتراک مربوط به شهر پارسیان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد: گسترش عملیات گازرسانی و افزایش سهم گاز طبیعی در سبد مصرف انرژی بخش های مختلف مصرف‌کننده از جمله بخش صنایع، همواره به عنوان یکی از اهداف مهم و بلندمدت سیاست های توسعه ای شرکت گاز مطرح می‌باشد.
حمزوی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات و تکریم ارباب رجوع، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM به آدرس hpgc-nigc.ir  آماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص درخواست ها، پیشنهاد، شکایات و ... است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار