جا دارد استاندار محترم (فریدون همتی) هم با پیگیری داستان و کشاندن وزیر خاطی به راهروهای دادگاه به ایشان ثابت کند که خبرنگاران که هیچ، خبرگزاری ها که هیچ، با هر کس و نهادی که بخواهد باج خواهی و سیاه نمایی کند برخورد شدید خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 02 July 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ روز گذشته وزیر بهداشت از بیمارستان مزین به نام مولای متقیان حضرت علی(ع) در شهرستان رودان از استان هرمزگان بازدید و در مقابل دوربین و جمع کثیری از مردم به نداشتن «بالشت» یک بیمار گیر داد و موجبات ناراحتی مدیریت درمان استان را فراهم کرد.

باز بینی مجدد فیلم‌های مذکور بیانگر این مطلب است که بیمار چندین بالشت داشته که وزیر و همراهان قادر به دیدن آنها نبوده و فقط رئیس محترم دانشگاه حاضر در فیلم بالشت‌ها را می دیده‌اند !

ویدئو چک صحنه با دور آهسته نشان می‌دهد که وزیر با تردستی بالشت را از زیر سر بیمار خارج و آن را در زیر پیراهن رئیس دانشگاه سابق گذاشته و برآمدگی شکم رئیس محترم دانشگاه سابق استان به دلیل بالشتی است که وزیر بهداشت با تردستی در زیر پیراهن وی قرار داده است وگرنه ایشان قبل از این بازدید اصلاً شکم نداشته‌اند !
جا دارد روابط عمومی پرکار و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم با انجام مصاحبه و ثبت شکایت از وزیر بهداشت در مراکز ذیصلاح قضایی را پیگیری نموده و به آن رسیدگی نمایند.
شنیده‌های حاکی از این است که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی تحقیقات وسیعی که روز گذشته انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که این اقدام وزیر بهداشت در جهت باج‌خواهی و تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی بوده و آنقدر از نظر خانم دکتر بی‌اهمیت است که حتی حاضر نیست به آن پاسخ دهد.
خانم دکتر مسئول روابط عمومی دانشگاه با استناد به گزارش یک منبع موثق و ناشناس که نخواست نامش فاش شود اذعان داشته وزیر بهداشت به قصد باج خواهی بالشت را در زیر شکم رئیس دانشگاه سابق جاساز نموده و گفته است اگر برای من بستنی و چلوکباب نخرید بالشت رو ناپدید می‌کنم و چون حاضر به باج دادن نبوده‌اند وزیر بهداشت هم سیاه نمایی کرده‌اند.
جا دارد استاندار محترم (فریدون همتی) هم با پیگیری داستان و کشاندن وزیر خاطی به راهروهای دادگاه به ایشان ثابت کند که خبرنگاران که هیچ، خبرگزاری ها که هیچ، با هر کس و نهادی که بخواهد باج خواهی و سیاه نمایی کند برخورد شدید خواهد شد.
اصلا ما در استان هرمزگان مشکل بهداشت و درمان نداریم مثلاً همین شهرستان رودان دستگاه «سی تی اسکن» و «ام آر آی» دارد که فقط رئیس دانشگاه و روابط عمومی آنرا می‌بینند و بقیه قادر به دیدن آن نیستند.
یا مثلاً در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندر عباس چندین آب سرد کن نامرئی وجود دارد که مردم قادر به دیدن آن نیستند و به جای آب ، شیرگرم و نوشابه سرد از آن خارج می‌شود و مسئولین دانشگاه هر روز از آن شیر و نوشابه می‌خورند.
یا مثلاً پزشکان اصلاً بی‌خود نوار مغزی نمی‌گیرند و خبرنگار سیاه نمایی که آنرا گزارش کرده بود مثل وزیر بهداشت قصد سیاه نمایی و باج خواهی داشته است.
یا اصلاً قرار گرفتن چندین میلیارد آمبولانس بیت المال در زیر آفتاب در مرکز فوریت‌های پزشکی بندر عباس ساختگی و خبرنگار مذکور ماکت آمبولانس‌ها را با مقوا ساخته و سیاه نمایی کرده و یا به قول خانم دکتر مسئول روابط عمومی دانشگاه مگر چندین میلیارد بیت المال چه ارزشی دارد چرا به فیلم‌های هالیودی تهیه شده از رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان توجه نمی‌کنند.
جا دارد استاندار محترم به همراه خانه مطبوعات و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا تنور شکایات و کشاندن خبرنگاران به دادگاه ها داغ است شکایت از وزیر بهداشت خاطی را ثبت و شکایت از وی و خبرنگاران منتقد را یک کاسه نمایند و در انتها جهت رفع خستگی از آب سرد کن‌های نامرئیِ محوطه بیمارستان شهید محمدی آب سرد که هیچ شیر گرم و چای و نسکافه و نوشابه بخورند.
عدم توجه به نقد صحیح منتقدان و زدن تهمت باج خواهی و سیاه نمایی به آنها ، موجب رو سیاهی افراد را فراهم و اینگونه آنها را رسوا می‌کند از چوب خدا بترسید که صدا ندارد و به ناگهان در جایی که تصورش را هم نمی کنید بر سرتان فرود می‌آید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یحیی ترکمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
بجای شکایت از وزیر بهداشت باید شاکی استانداردهرمزکان شوید به خاطرسیاه نمای و عمل کردضعیف درتمام امورات مربوطه ایشان فقط بدرد سرمایه داران می خوردحتاحاضربه صحبت بامستمندان نیست فقط شعار می دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار