آغاز اجرای طرح توانمندسازی خانواده‌های محروم سیرجان؛
سرپرست فرمانداری سیرجان پس ازدیدار با جمعی از محرومین و بازدید ازخانواده‌های آنان از اجرای طرح توانمندسازی و کمک به آنان توسط مدیران شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۷۵۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 28 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد محمود آبادی گفت: با همراهی و همکاری دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی و دیگر موسسات حمایتی خانواده‌های محروم شناسایی و پس از سرکشی به خانواده‌ها و دیدار با آنان در صورت احراز شرایط و اثبات نیازمندی، این خانواده ها در طرح توانمندسازی قرار می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: این طرح که با همراهی و همکاری مدیران اجرایی شهرستان انجام می‌شود بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر مدیر معین اقتصادی یک یا چند خانوار قرار گرفته و در رفع مشکلات این خانواده ها اقدام می‌کند.
سرپرست فرمانداری سیرجان افزود: مدیرانی که معین اقتصادی خانواده‌های محروم قرار می‌گیرند ضمن ارائه گزارش مستمر در مورد عملکرد و حمایت‌های خود در مسیر توانمندسازی این خانوارها تلاش می‌کنند.
آقای محمود آبادی خاطر نشان کرد که طرح معین‌های اقتصادی خانواده ها برای آنان تا توانمندی این خانوارها ادامه خواهد داشت و مصمم هستیم با اجرای این طرح خانواده‌های محروم را در سطح شهرستان سیرجان کاهش دهیم.
واقعاً چرا استانداری هرمزگان کاری را که بازدهی داشته باشد دنبال نمی‌کند؟

از شهید چمران پرسیدند: تعهد بهتر است یا تخصص؟ می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آنرا می پذیرم،اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست. 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار