محمد پورسینا در دیدار باهیات مدیره خانه مطبوعات کیش عنوان کرد:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر تعامل گسترده با اصحاب رسانه در جهت توسعه همه جانبه کیش تاتأک کرد.
کد خبر: ۷۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 27 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد، محمد پورسینا در دیدار اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات کیش با ابراز خرسندی از همزمانی آغاز فعالیت خانه مطبوعات با دوران مسئولیت خود در روابط عمومی سازمان، برایجاد فضای مناسب برای فعالیتهای رسانه‌ای در کیش تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانه ها و مطبوعات مهمترین بازوهای اطلاع‌رسانی گسترده به ساکنان و گردشگران هستند، ایجاد خانه مطبوعات روند ارتباط روابط عمومی سازمان بااصحاب رسانه را سریع تر و قانونمندتر می‌کند.

تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت‌های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از ظرفیتهای رسانه ای درجهت توسعه همه جانبه کیش و تاکید برتعامل گسترده با خانواده بزرگ رسانه ای این جزیره ، توجه مطبوعات و رسانه ها را به لزوم رعایت چند صدایی در اعلام خبرها و شرح فعالیت های توسعه ای و عمرانی بخش های مختلف سازمان ضروری برشمرد.
 وی با اشاره به اینکه توسعه فضای مجازی ضرورت توجه به اخلاق حرفه ای را برای اصحاب رسانه ها دوچندان کرده است ابراز امیدواری کرد اهالی رسانه درپوشش خبری رویداد ها و یا بیان نظرات و انتقادات خود نگرشی جامع ، منصفانه و عدالت محور داشته باشند.
پورسینا با اشاره به اینکه روابط عمومی تلاش می‌کند تا زمینه اجرایی شدن سیاست‌های حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش از فعالیت های رسانه ای فراهم شود گفت: درج  آگهی های تبلیغاتی و یا مناقصه و مزایده های سازمان و برخی شرکت های تابعه در روزنامه های محلی و سراسری تابع قوانین خاص تدوین شده در وزارت ارشاد اسلامی است و سازمان نیز با رعایت کامل بی طرفی و عدالت محوری می کوشد تا از ظرفیت تمامی رسانه های داخلی کیش استفاده کند.
اعضای خانه مطبوعات کیش نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه در نهایت پس از سال ها تلاش این خانه با هدف تقویت فعالیت های رسانه ای و حمایت از فعالان این عرصه درکیش ایجاد شده است ابراز امیدواری کردند با همدلی و همراهی مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش بتوانند مسئولیت حرفه ای خود را به شایستگی انجام دهند.
تدوین تفاهم نامه همکاری بین روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و خانه مطبوعات، حمایت از خانه مطبوعات در جهت حل مسائل رفاهی و معیشتی اصحاب رسانه در کیش ، تقویت هماهنگی ها با هدف تسریع در روند مصاحبه های خبری و پوشش رویدادهای مختلف ، ایجاد اتاق ویژه خانه مطبوعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش ، رعایت عدالت دربرقراری ارتباط با رسانه های مختلف و پایگاههای خبری ، استفاده ازظرفیت رسانه های داخلی برای تبلیغات رویدادهای مهم از جمله جشنواره تابستانی از جمله مطالبات و مواردی بودکه اعضای خانه مطبوعات کیش در این دیدار مطرح کردند.
لازم به ذکر است خانه مطبوعات و رسانه های  کیش پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره این خانه که پنجشنبه 23 خرداد با حضور 40 نفر از 53 نفر مجموع اعضاء حائز شرایط رای دهی در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار و اعضاء هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات کیش مشخص و معرفی شدند، فعالیت خود رابه طور رسمی آغازکرده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار