استاندار هرمزگان باید مجری قانون و نماد قانونمداری باشد؛
به تازگی در جلسه شورای ورزش استان هرمزگان که به ریاست استاندار برگزار شد، جناب آقای «محمدباقر کشفی» مشاور ومدیرکل دفتر استاندار که سه ماه پیش تحت تأثیر «جو» روانی ناشی از «قانون منع به کارگیری بازنشستگان» مجبور به کناره‌گیری شد بود، دوباره کنار «فریدون همتی» دیده می‌شود معلوم نیست که این غیبت چند ماهه صوری بوده و یا به شکل واقعی اتفاق افتاده است! که همین امر از «کشفی» مردی در سایه استانداری هرمزگان ساخته که دارد مشاورهای اصلی در خصوص انتصابات ، روابط سیاسی میان استاندار و جریانات سیاسی ، گروه‌های مختلف را به وی یادآوری و گوشزد می‌کند.
کد خبر: ۷۵۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ 27 June 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ برای آنکه یک جامعه روی خوش به خود ببیند باید قانونمند و قانونمدار باشد رعایت قانون و عمل به آن به توصیه حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت از واجبات است.

حضرت امام(ره) در بیانات مختلف بر پیروی از قانون توسط مردم و مسئولان تأکید داشتند جامعه‌ای که در آن به قانون عمل نشود «هرج و مرج» و بی‌انظباطی حاکم می‌گردد هر کسی در جایگاهی ساز خود را زده و مانع از به مقصد رسیدن اتومبیل رونق و پیشرفت کشور و تعالی نظام خواهد شد.
چندی قبل قانونی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و برای اجراء به دولت ابلاغ گردید تا از بکارگیریِ افراد بازنشسته در سمت‌های دولتی پرهیز و جلوگیری شود.
در همین راستا تعداد زیادی از افراد بازنشسته در مهلت مقرّر از سیستم اجرایی جدا و افراد جدیدی جایگزین آنها شدند. در استان هرمزگان مشاور و مدیرکل دفتر استاندار در راستای همین قانون از سمت خود کنارگیری از سیستم حذف شد اما مشخصاً اسمی که پس از غیبتی چند ماهه مجدداً دوباره پرده‌ها کنار رفت و از جناب آقای کشفی رونمایی و "قانون منع به کار گیریِ بازنشستگان" توسط استاندار کشف حجاب شد.
قانون گریزی استاندار هرمزگان الگوی نامناسبی برای بقیه ادارات ، سازمانهای دولتی و خصوصی بوده در صورتیکه متولّی امامزاده حرمت آنرا نگه ندارد از دیگران چه انتظاری می‌توان داشت.
استاندار مدیر ارشد اجراییِ استان است اگر مدیر ارشد و نماینده دولت در استان «قانونمدار و قانونمند» نباشد از دیگران چه انتظاری می‌توان داشت؟
علاقمندی استاندار به "کشفی" مانع از بکارگیری نیروهای مستعد و نخبه در استان نشود، جناب استاندار در صورت تعلّق خاطر و رفاقت با افراد خاص می‌تواند از نظرات و نصایح آنها در جلسات خصوصی و خانوادگی بهرمند شوند و قانون گریزی را ترویج نکنند.

بازنشست بشی، استعفاء بدی، اما هنوز توی استانداری باشی!؟
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار