نکند خدای نکرده این سفرها و کلنگ زدنها و رفت و آمدها نمایشی و برای گرفتن عکس و فیلم و حیف و میل بیت المال باشد چگونه است که این همه استاندار ، نماینده مجلس و مسئولین کمیته امداد و ... در طی سی سال گذشته نتوانستند فقر و بیکاری را در بشاگرد کاهش دهند؟ نکند بشاگرد و بشاگردها به چاه «ویلی» برای مسئولین بی‌کفایت تبدیل شود تا به نام مبارزه با فقر و کمک به مستضعفین بتوانند به مال اندوزی و اختلاس بپردازند.
کد خبر: ۷۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸ 25 June 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ کمک‌رسانی به فقرا و رسیدگی به امور مستضعفین جامعه وظیفه مسئولین و رفع فقر از جامعه از شعارهایی است که همه دولتها در سی سال اخیر بعد از پایان جنگ تحمیلی و رحلت حضرت امام(ره) مرتباً آنرا به کرات تکرار و در شعارهای تبلیغاتی تا توانسته‌اند از آن به نفع خود بهره گرفته‌اند.

مبارزه با فقر اگر اصولی، با برنامه و مطابق قانون بدون دزدی و اختلاس و تبانی انجام پذیرد عقلا باید در دوره زمانی مشخصی بازدهی قابل دفاع و قابل قبولی داشته باشد.
ولی اگر با شعار خدمت به مستضعفین و فقرا وارد کارزار و پس از اتمام دوره مسئولیت‌مان، خودمان پولدارتر و مردم فقیرتر و ناتوان‌تر شدند باید متوجّه شد، که راه را اشتباه رفته‌ایم و کار را به کاردانش نسپرده‌ایم و یا خدای نکرده مبارزه با فقر به شعار و راهی برای دزدی، اختلاس و مال اندوزی بیشتر خواص و اطرافیان مدیران غیرمتعهّد و اقوامشان تبدیل شده است.

سی سال به عقب برگردیم

سی سال قبل کشورهای همسایه مثل امارات و کشورهای غیرهمسایه نظیر مالزی و حتی کره جنوبی را در نظر بگیریم، در طی سی سال گذشته این کشورها که بسیار عقب مانده ، کثیف و فقیر بودند در حال حاضر چه جایگاهی دارند.
این سؤال از استاندار محترم و مسئولین ارشد استان و کشور پرسیده می‌شود که در طی سی سال گذشته چند استاندار، چند وزیر، چندین نماینده مجلس، چندین رئیس کمیته امداد ، چندین و چند «صد» هیئت با عناوین مختلف به بشاگرد سفر و در قالب این سفرها چه بودجه‌های کلانی که به ظاهر دارد در این منطقه مصرف می‌شود تخصیص داده شد؟ چند صد هزار پُرس غذا در این سفرها خورده شد؟ چند صد هزار لیتر بنزین مصرف شد؟ چند هزار سفر زمینی و هوایی انجام شد؟ چند صد پروژه کلنگ خورد؟ و سؤالات مشابه دیگری که باید از مسئولین محترم پرسید که در طی 30 سال گذشته چه کرده‌اید هنوز منطقه بشاگرد در فقر و بیکاری به سر می‌برد؟
نکند خدای نکرده این سفرها و کلنگ زدنها و رفت و آمدها نمایشی و برای گرفتن عکس ، فیلم ، حیف و میل بیت المال باشد چگونه است که این همه استاندار ، نماینده مجلس و مسئولین کمیته امداد و ... در طی سی سال گذشته نتوانستند فقر و بیکاری را در بشاگرد کاهش دهند؟
نکند بشاگرد و بشاگردها به چاه «ویلی» برای مسئولین بی‌کفایت تبدیل شود تا به نام مبارزه با فقر و کمک به مستضعفین بتوانند به مال اندوزی و اختلاس بپردازند.
حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت همواره تأکید داشته‌اند که انقلاب توسط پابرهنه ها و مستضعفان به ثمر رسیده و مسئولان موظّفند در تمام ادوار تمام توان و تلاش خود را برای کمک به بهبود زندگی آنها رفع فقر و استضعاف از آنها بکار گیرند.
ولی گویا در سی سال گذشته علیرغم تمام تذکرات مقام معظّم رهبری و دستورات موکّد ایشان به دلیل فراوانی رانت‌خواری ، اختلاس ، فامیل بازی و رابطه‌سالاری به جای شایسته‌سالاری فقرا فقیر تر ، اقوام و اطرافیان مسئولین پولدارتر شده‌اند.
مسئولین محترم به هوش و به گوش باشید که آنچه از شما می‌ماند عملکردتان است نه عکس و فیلم هایتان حضرت امام(ره) در وصیّت نامه سیاسی - عبادی خود فرمودند که: "به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیّت می‌کنم که خیر دنیا و آخرت شماها در رسیدگی به حال محرومان جامعه است".
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
انتخابات در راه است. نماینده شرق استان .ببخشید نماینده استان هرمزگان شرقی به این سفرها نیاز فوری دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
همه همسانیم
فرقی نميکند بشاگرد یا میناب چقدر تا به حال به مینابیها درخصوص طرحهای عمرانی و آشتغالزابی وعده داده شده!!! فعالسازی بندر تیاب. بازارچه مرزی. جاده تیاب میناب. بیمارستان دوم. تکمیل پروزههای شروع شده خوابیده و ناتمام ووووووو........کلنگ زنیهای نمایشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار