غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان گفت: از آذرماه ۱۳۹۶ پیگیری های لازم برای ثبت رسمی موسسه غیر تجاری انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آغاز شد که در تاریخ ۱۲ خرداد امسال این پیگیری ها با تایید اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شهرستان بندرعباس محقق گردید و این انجمن به شماره ۱۸۱۴رسما ثبت شد.
کد خبر: ۷۵۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶ 25 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان با قدردانی از تلاش‌های دبیر انجمن افزود: بر این اساس خانم فاطمه رکن الدینی قلعه دژ بعنوان رئیس هیئت مدیره، آقای عبدالعلی پوراشرف به عنوان نایب رئیس، غلامعباس شمس الدینی به عنوان خزانه دار، حسین روحی به عنوان دبیر، خانم بهاره بیژنی پور و آقای پدرام مجیدی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره، به مدت سه سال و آقای علیرضا ذاکری به عنوان بازرس اصلی و خانم شهین صادقی بازرس های علی البدل به مدت یکسال به عنوان اولین مدیران انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان شناخته می شوند.

شمس الدینی در ادامه با اشاره مزایای ثبت انجمن یاد آور شد: طبیعتاً با ثبت رسمی همه امور و اقدامات از اعتبار و رسمیت بیشتری برخوردار خواهد بود و صد البته افراد و شرکتها تمایل بیشتری به برقراری ارتباط با شرکتهای ثبت شده دارند. از سوی دیگر انجمن با ثبت رسمی می تواند در اعطا و اخذ نمایندگی فعال باشد و ازهمه مهمتر اعضا در توسعه و رشد آن مسولیت مشترک دارند.
غلامعباس شمس الدینی با تاکید بر صنفی بودن انجمن روزنامه نگاران استان اظهار کرد: تردیدی نیست که هر تشکل صنفی خود را مقید به استیفای حقوق اعضا می داند و مهمترین وجه تمایز این تشکل با مجموعه های دیگر رسانه ای استان، همدلی و همراهی همه اعضا در تحقق اهداف است.
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان در پایان با قدردانی از هیئت موسس و هیئت مدیره گفت: همراهی هیئت موسس و هیئت مدیره و اعضا رمز موفقیت این مجموعه است و درصددیم انشاالله فراخوان عضوگیری در سراسر استان را منتشر کنیم تا خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان که تاکنون موفق به عضویت نشده اند با ارائه مدارک و بررسی شرایط امکان عضویت را داشته باشند و از مزایای عضویت بهره مند شوند.
انتهای پیام/*

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تنها انجمن صنفی رسانه‌ای دارای مجوز در استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار