کد خبر: ۷۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 24 June 2019

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کارگاه‌هایی که از بهبودیافتگان اعتیاد به‌کارگیری کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مجتبی بیرانوند تجلیل از بهبودیافتگان و خانواده آن‌ها، اظهار کرد: دولت به بهبودیافتگانی که برای خود شغل را ایجاد کنند، تسهیلات چهار درصدی اعطا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: البته برای تائید این امر، بهزیستی و یا سایر دستگاه‌های مربوطه بایستی بهبودیافتگی شخص را تائید کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی که افراد بهبودیافته را بکار گیری کنند از تسهیلات ویژه چهار درصدی بهره‌مند خواهند شد.

بیرانوند همچنین گفت: یکی دیگر از مشوق‌های دولت برای بهبودیافتگان، تقبل ۵۰ درصدی هزینه‌های بیمه‌ای خویش‌فرمایی و کارفرمایی است.

وی افزود: یکی از مواردی که به‌طور جد پیگیری آن هستیم، اشتغال بهبودیافتگان در دستگاه‌های اجرایی (همانند شهرداری‌ها، شرکت‌های خدماتی و...) است که لازم است درصدی از اشتغال دستگاه‌ها به بهبودیافتگان اختصاص یابد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در ادامه بابیان اینکه موضوعی که در استان پیگیری می‌کنیم بحث مراقبت بعد از خروج است، افزود: از ابتدای عمر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان چنین موضوعی انجام‌نشده بود که ما را آغاز کرده‌ایم و با دقت به آن می‌پردازیم.

بیرانوند تأکید کرد: هدف ما این است، افرادی که از مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ خارج می‌شوند بعد ازآن نیز مجدد گرفتار این آسیب نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار