کد خبر: ۷۵۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 23 June 2019

 فرمانده انتظامی مازندران گفت که بر اساس آمارهای استخراج شده ، نزاع و درگیری در این خطه شمال کشور در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش یافت.

سردار محمود میرفیضی روز یکشنبه در همایش فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان مازندران افزود: طبق آمار میانگین نزاع و درگیری در سطح کشور در ۱۰۰ هزار جمعیت ۱۵۵ مورد است که این آمار در مازندران به ازاء هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۱۸ مورد است.
وی انجام اقدامات و کارکردهای اجتماعی را علت کاهش نزاع و درگیری در مازندران اعلام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: همچنین با کارکرد مشاوره‌ای ناجا در مازندران در سال جاری حدود ۷۸ درصد از این نزاع‌ها و اختلافات خانوادگی نیز در پاسگاه‌ها به صلح و سازش ختم شده است.
وی کاهش شیوع اعتیاد در مازندران از از دیگر کارکردهای مثبت عملکرد ناجا در این خطه شمال کشور برشمرد و افزود: رتبه استان در شیوع مواد مخدر در سال ۹۲ در میان استان های کشور دوم بود که در بررسی سال قبل مشخص شد رتبه استان در شیوع اعتیاد به رتبه بیستم رسید.
سردار میرفیضی کاهش ۴۴ درصد سرفت منازل و برخورد با بد حجابی را از دیگر کارکردهای نیروی انتظامی در سال جاری بیان کرد.
وی با اشاره به اولویت ها نهگانه نیروی انتظامی مازندران در سال جاری در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی در جامعه، برخورد با قاچاق کالا و ارز، ارتقاء فناوری، کاهش تصادف، مفاسد اجتماعی و اشراف اطلاعاتی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح دریا در این استان با ابراز رضایت از اجرای این طرح ها بر آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت در این طرح ها در راستای امنیت اجتماعی و اخلاقی تاکید کرد.
آمادگی برای امنیت انتخابات مجلس یازدهم
فرمانده انتظامی مازندران همچنین با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: تمام برآوردها برای تامین نیرو جهت برگزاری انتخابات و تبلیغات انتخاباتی مطابق با قانون انجام شده است.
سردار میرفیضی گفت: نیروی انتظامی از حالا آماده تامین امنیت برگزاری این رویداد مهم سیاسی را دارد.
همایش یکروزه روسای کلانترها و پاسگاه‌های استان مازندران در مرکز آموزشی و فرهنگی ناجا در فرح آباد این استان با حضور استاندار مازندران شروع شد و عصر امروز با سخنان سردار سلیمانی جانشین ناجا خاتمه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار