معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از اختصاص روغن موتور و لاستیک تشویقی به کامیون‌های حامل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 22 June 2019

 

مهدی صیفوری صبح امروز در جمع خبرنگار از اختصاص ۴۰ لیتر روغن موتور تشویقی به به کامیون‌های حامل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) خبر داد و اظهارکرد: به ناوگانی که دارای سه بارنامه از مبدا بندر امام به استان کرمان و یا سایر نقاط کشور باشند، یک جفت لاستیک نیز تعلق می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۳ خردادماه امسال در کرمان اجرایی شده است گفت: علاوه بر لاستیک، روغن موتور نیز در این برنامه‌های تشویقی قرار گرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان بیان کرد: طرح تشویقی تخصیص روغن خودرو به کامیون‌های حمل‌کننده کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) در محل پایانه بار بندر امام در سه گرید مختلف از شرکت بهران آغاز و با نرخ مصوب به رانندگان حائز شرایط تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به جزییات اجرای این طرح در استان کرمان افزود: به رانندگان حمل‌کننده کالای اساسی از مبدا بندر امام(ره)، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش، ۴۰ لیتر روغن موتور در قالب گریدهای یادشده در پایانه بار بندر امام(ره) اختصاص پیدا می‌کند.

صیفوری با بیان اینکه با اجرای این طرح نیاز ناوگان حمل‌کننده کالای اساسی به تامین روغن مورد نیاز از بازار آزاد رفع خواهد شد گفت: نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان نیز به‌طور مستمردر پایانه بار بندر امام(ره) جهت نظارت و پاسخگویی به سوالات احتمالی رانندگان مستقر شده است.

منبع: برنا
برچسب ها: کامیون داران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار