امام جمعه اراک:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزت و قدرت هواپیمای بدون سرنشین و تجاوزکار آمریکایی را در قعر آب‌های خلیج‌فارس غرق کردند و باید گفت که آمریکایی‌ها در این رابطه سیلی محکمی خوردند.
کد خبر: ۷۵۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 21 June 2019

 

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌ها این هفته نماز جمعه اراک گفت: تقوا پاکیزه کردن دل از گناهان است و درخت ایمان و عمل صالح در بستر تقوا رشد خواهد کرد. جان‌های آلوده بستر کمال الهی نخواهند شد و باید گفت که بحث اصلی ما با دیگران بر سر کمال واقعی انسان است.
دری نجف‌آبادی افزود: برخی بحث حزب و اعتدال و توسعه و از این دست موارد را مطرح می‌کنند که باید گفت این‌ها امور دنیاست و محور کار ما این‌ها نیست اصل کار بر معنویت، اخلاق، قرآن و ولایت است. ما الگوهای شرقی و غربی و این دست باندبازی‌های سیاسی را قبول نداریم مهم برای ما این است که در این جریان سلمان‌ها، علامه طباطبایی‌ها و شیخ انصاری‌ها تربیت شوند.

وی در ادامه به کشف و انهدام جریان جاسوسی CIA در فضای سایبر پرداخت و عنوان کرد: به‌واسطه کار ارزشمند وزارت اطلاعات این شبکه در اروپا، آسیا، آفریقا کشف و منهدم شد که کار بزرگی انجام گرفت که از سربازان گمنام امام زمان تشکر می‌کنیم چرا این کارها آمریکایی‌ها را گیج می‌کند و نمی‌دانند از کجا سیلی خورده‌اند.

آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: کار بزرگ دیگر دیروز انجام گرفت که در آن هواپیمای بدون سرنشین ۱۲۰ میلیون یورویی آمریکا در ۱۸ کیلومتری آسمان به مرزها تجاوز کرد و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزت و قدرت این هواپیما را در قعر آب‌های خلیج‌فارس غرق کردند و آمریکایی‌ها در این رابطه سیلی محکمی خوردند.

وی ضمن تبریک به مرزداران هوایی، دریایی و زمینی کشور تصریح کرد: پدافند جامع جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشد و باید نسبت به کوچک‌ترین حرکت دشمن عکس‌العمل نشان دهد و اجازه کوچک‌ترین حرکت را از دشمن سلب کند و اجازه تجاوز به مرزها را ندهد.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: آمریکایی‌ها بدانند اینجا سرزمین شیران است. سرزمین خمینی کبیر و شهداست. خیال نکنند که مانند کودتای ۲۸ مرداد هر غلطی که می‌خواستند می‌توانند انجام دهند. ترامپ باید گوش‌هایش را خوب باز کند و گوش به حرف منافقین و بن سلمان و بولتون و  پمپئو ندهد و آلت دست نتانیاهو قرار نگیرد.

علی‌رغم همه مشکلات ملت ایران در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستند

وی ضمن تأکید بر وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور اضافه کرد: علی‌رغم همه مشکلات موجود در کشور اما ما در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستیم و پشت سر رهبری از منافع ملی دفاع می‌کنیم.

امام‌جمعه اراک تشریح کرد: آمریکایی‌ها به‌جای تنظیم بودجه برای ضربه زدن به ملت ایران باید بودجه‌ای برای شناخت اقتدار و عظمت ملت در نظر بگیرند و گوش به دهان منافقین نسپارند. ملت ما هزار بار هم که شهید شوند زیر بار منافقین و پهلوی‌ها نمی‌روند. اینجا سرزمین جوانان غیرتمند است که تن به ذلت نمی‌دهند و پشت آرمان‌های خود ایستاده‌اند. البته در این جریان هر کس می‌خواهد جزء ریزش‌ها باشد ایرادی نیست چرا که رویش‌ها بیش‌تر و مؤثرتر بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به‌روز اصناف اشاره کرد و گفت:  از زحمات اصناف بالأخص در مسئله سیل که غیرتمندانه همت کردند تشکر می‌کنیم. باید گفت امروز شرایط اقتصادی جامعه مناسب نیست پس تقاضا داریم که اصناف حقوق مردم را رعایت کنند و سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد. همه با هم برادر هستیم و در یک کشتی قرار داریم و باید یکدیگر را مراعات کنیم. اصناف با انصاف گره خورده است و باید انصاف را در مورد مردم رعایت کنند.

دستگاهی انتظامی و قضایی با رواج دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند

دری نجف‌آبادی به مسئله حجاب پرداخت و عنوان کرد: حجاب جزء ضرورت‌های اسلام است و منکر حجاب سر از کفر درمی‌آورد مخصوصاً اگر بنا بر لج بازی باشد. دستگاه‌های انتظامی و قضایی موظف‌اند در برابر آدم‌های بی‌بندوبار که می‌خواهند بی‌بندوباری را رواج دهند برخورد کنند. اینجا کشور شهداست و ملت باعظمت ما نباید تحت تأثیر فعالیت‌های یک دخترک دلقک و جاسوس]مسیح علی نژاد[قرار گیرند چراکه ناموس ما الگوی با عظمتی چون فاطمه زهرا (س) را دارد.

وی به ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا پرداخت و ایشان را سند شرف و عزت همه و مایه افتخار اسلام دانست و بیان کرد: در این ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(س) را نیز داشتیم که ایشان و حمزه سیدالشهدا هر دو چراغ راه و اسوه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خصوص شهادت شهید مصطفی چمران نیز گفت: این شهید بزرگوار در علم، دانش، تکنولوژی و فناوری و هم در میدان رزم و مجاهدت در لبنان و پاوه همچنین در مجلس و وزارت دفاع نقش ایفا می کرد.

وی ضمن اشاره به کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: شهدای کردستان از دوطرف مورد تهاجم بودند. از یک طرف بعث عراق و از طرف دیگر منافقین و نفوذی ها به همین دلیل شهدای کردستان بسیار مظلوم بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار