سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دروازه بان سابق تیم ملی و مربی دروازه بانان فولاد خوزستان از کادر فنی این تیم جدا شد.
کد خبر: ۷۵۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 21 June 2019

اسماعیل حاجی زاده اظهار داشت: میرزاپور مربی دروازه بانان فولاد از تیم کنار رفت و نادر غبیشاوی جایگزین او در کادر فنی شد.

وی ادامه داد: غبیشاوی که سابق حضور در صنعت نفت، ابومسلم و خونه به خونه را دارد اکنون در اردوی شهرکرد حضور دارد و در کنار دیگر اعضای کادر فنی به بازیکنان تمرین می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازی‌های تدارکاتی این تیم پیش از شروع فصل گفت: با توجه به اینکه در فصل بدنسازی هستیم ۲ بازی تدارکاتی سبک برگزار می‌کنیم که روز جمعه اولین بازی تدارکاتی ما با تیم منتخب شهرکرد و بازی دیگر روز دوشنبه یا سه شنبه برگزار می‌شود.

وی در خصوص وضعیت عبدالله کرمی بازیکن با تجربه این تیم گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و هنوز نکونام تصمیمی در خصوص این بازیکن نگرفته است.

حاجی زاده با بیان اینکه سینا مریدی و فرزاد جعفری همچنان با ما قرارداد دارند و در تیم می‌مانند، افزود: لوسیانو پریرا در فصل آینده به طور قطعی پیراهن فولاد را به تن خواهد کرد.

وی گفت: سیامک کوروشی و عارف غلامی فصل گذشته برای نیم فصل به ما اضافه شدند و قرار داد آنها اکنون تمام شده است و اگر مدنظر نکونام باشند به تیم اضافه می‌شوند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما به دنبال این هستیم که یک تیم قوی روانه مسابقات کنیم لذا ۲ یا سه بازیکن دیگر نیز جذب می‌کنیم.

تیم فولاد خوزستان فصل گذشته به همراه افشین قطبی عنوان هشتم لیگ را کسب کرد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار