کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: می خواهیم با کسب امتیازات کامل از سه بازی پیش‌ رو کار صعود را در اردبیل تمام کنیم و برای مرحله نهایی آماده شویم.
کد خبر: ۷۵۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 20 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید معروف شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: تا اینجا عملکرد خوبی داشتیم و هفته گذشته هر سه بازی ارومیه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه هفته به هفته بازی ها سخت تر می شود، ادامه داد: شاید تصور این باشد بازی های هفته چهارم در اردبیل آسان است اما این طور نیست بازی های سخت پیش رو داریم. همه از ما انتظار زیادی دارند امیدواریم بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز در این نشست گفت: درباره بازی باید بگویم هر بازی حکم فینال را دارد. هدفممان این است تا آخر تلاش کنیم تا امتیازات بیشتری در ادامه رقابت ها کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا نیز یادآور شد: فقط این را می توانم بگویم که با دو تیم بسیار خوب در این رقابت ها بازی خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه هم با بیان اینکه این بازی ها برای من و تیمم تجربه خوبی است، بیان داشت: از حضور در ایران خوشحالم. تغییرات بسیاری در تیممان داشتیم. تلاش خواهیم کرد از این تجربه فوق العاده در ایران استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار