علی دارابی در گفتگو با تابناک :
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: جشنواره پویانمایی باعث ایجاد فضای نشاط و شادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 20 June 2019

دکتر علی دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: استان کرمانشاه سرزمین تنوع، تکثر، تعدد در حوزه‌های دینی، مذهبی، اقلیم، زبان و نژاد است.

وی افزود: دومین جشنواره پویانمایی و نخستین جشنواره عروسکی ملی تلویزیون ایران در نیمه اول تیر ماه ۹۸ به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق گفته استاندار محترم کرمانشاه، برگزاری جشنواره پویانمایی و تولیدات عروسکی توسط معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در کرمانشاه، موجب ایجاد رزومه فرهنگی هنری برای استان شده است و بر این اساس کنفرانس بین المللی اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰ به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دارابی در ادامه گفت: برگزاری جشنواره پویانمایی به خصوص در مناطق زلزله زده با حضور گروه‌های برنامه ساز کودک و نوجوان موجب خواهد شد فضای شادی و نشاط در استان گسترش یابد و استان کرمانشاه آماده برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی هنری است و در این خصوص ۱۵ کمیته اجرایی که همه با احکام استاندار منصوب شده اند در حال برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در پایان افزود: در سفری که اوایل هفته به کرمانشاه داشتم و هشتادمین سفر استانی من بود، از مکان برگزاری جشنواره در افتتاحیه و اختتامیه، محل کمیسیون ها، کارگاه‌های آموزشی و محل برپایی نمایشگاه بازدید کردم و در جلسه ستاد اجرایی شورای مدیران و معاونان صدا و سیمای کرمانشاه، مسئولان کمیته‌های مختلف گزارشی از کار‌ها ارئه دادند، حفظ وحدت، همبستگی و انسجام درون سازمان، تلاش شبانه روزی برای برگزاری شایسته جشنواره، برگزاری هفته فرهنگی هنری در استان از جمله نکات مهم مورد تأکید در این جلسه بود و مهندس افشین امیری مدیر کل و همکاران خوبم در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه آماده برگزاری مطلوب جشنواره هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار