کد خبر: ۷۵۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 June 2019

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، از یکطرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه 31 خرداد تا ۱۲ همین شب خبر داد.

علیرضا قدمی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز جمعه برقرار است.

وی افزود: تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تا جمعه ۳۱ خرداد ماه ممنوع است.

- همچنین تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳۱ خرداد از رودهن به سمت امل مسدود و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: چنانچه شرایط ترافیکی در محورهای یاد شده عادی و روان باشد، امکان لغو محدودیت های ترافیکی وجود دارد، اما طبق دستور العمل این محدودیت برای روزهای پایانی هفته اعمال می شود.

پایان هفه شرجی در انتظار مهمانان مازندران

هواشناسی استان مازندران نیز در پیش بینی هفتگی خود اعلام کرد که شرایط جوی استان تا پایان هفته نیمه ابری و گاهی تمام ابری است و دمای هوا در این مدت ثابت خواهد بود.

در اطلاعیه جوی هواشناسی آمده است که از امروز سه شنبه ۲۸ خرداد تا روز جمعه جوی شرجی و مرطوب استان حاکم خواهد بود که در ساعت شب با خنک شدن هوا از میزان رطوبت هوا کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار