قابل توجه مدیر کل ارشاد هرمزگان؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه حمایت های مادی و معنوی از اصحاب رسانه در اولویت است، گفت: بر همین اساس لازم است صندوق اعتباری خانه مطبوعات در استان راه اندازی شود.
کد خبر: ۷۵۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹ 17 June 2019

به گزارش به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان در راستای تشریح برنامه ها و فعالیت های این خانه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و مسائل و مشکلات خود را با جلال قلعه شاخانی در میان گذاشتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این دیدار سه ساعته اظهار کرد: خانه مطبوعات تشکلی صنفی و دارای جامعیت است و بر همین اساس پیگیری مطالبات اعضای این خانه یکی از وظایف هیئت مدیره می باشد.
جلال قلعه شاخانی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات بازوی توانمند فعالیت های رسانه ای هستند، عنوان کرد: بر همین اساس فعالیت ها و برنامه های این حوزه در استان با همکاری و همفکری خانه مطبوعات پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه به مشکلات و مسائل حوزه رسانه استان واقف هستیم، اضافه کرد: تلاش می کنیم در حد توان مشکلات پیش روی فعالان این حوزه را مرتفع و برای آن چاره اندیشی نماییم.
قلعه شاخانی در ادامه از سفر معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تشریح مسائل و مشکلات حوزه رسانه استان در دیدار با محمد خدادی مطرح و برای آن چاره اندیشی می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین خواستار رفع مسائل حوزه رسانه شهرستان سقز شد و افزود: هیاتی متشکل از اعضای و بازرس خانه مطبوعات استان با همراهی مسئول حوزه رسانه این اداره کل برای رفع این مسائل به شهرستان سقز اعزام شوند.
وی با بیان اینکه حمایت های مادی و معنوی از اصحاب رسانه در اولویت است، گفت: بر همین اساس لازم است صندوق اعتباری خانه مطبوعات در استان راه اندازی شود.
این مقام مسئول اذعان کرد: اعتبار این صندوق با حمایت های مسئولان ارشد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ارائه خدمات رفاهی به اصحاب رسانه استان افزایش می یابد.
در ابتدای این جلسه مدیر خانه مطبوعات کردستان پیرامون برگزاری مراسم روز خبرنگار پیشنهادات اعضای هیئت مدیره را مطرح کرد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قول مساعدت و همکاری در برگزاری مراسم این روز داد. 
هر کدام از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز مسائل و مشکلات حوزه رسانه استان را به سمع و نظر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان رساندند.

واقعاً اگر مدیرکل ارشاد هرمزگان نمی‌تواند در قامت یک مدیر لایق عمل کند و ترجیح می‌دهد منافع قلیلی را پیگیری نماید قطعاً جایگاه ارشاد را دارد زیر پا می‌گذارد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار