با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت؛
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دستگاه پرینتر سه بعُدی دست ساز هنرجویان هنرستان شهید مفتح ناحیه یک کرمان رونمایی شد.
کد خبر: ۷۵۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴ 17 June 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب صبح یک شنبه ۲۶ خردادماه ۹۸ با حضور در هنرستان شهید مفتح آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از دستگاه پرینتر سه بعُدی دست ساز هنرجویان هنرستان شهید مفتح رونمایی و از دستاوردهای هنرجویان این هنرستان بازدید کرد.

گفتنی است این دستگاه که قابلیت تولید انبوه با حداقل هزینه را در هنرستان های فنی و حرفه ای استان دارد، توسط حسین عباس زاده هنرجوی هنرستان شهید مفتح ناحیه یک کرمان و با کمک هنرآموز مهدی قاسم پور ساخته شده است که در راستای اجرایی کردن آموزش همراه با تولید در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش کاربرد در زمینه صنعت و برای تولید مصارف پزشکی و تولیدات صنعتی از آن استفاده می شود.
لازم به ذکر است در این مراسم سید محمد حبیب اللهی معاون آموزش متوسطه، خدامراد بصیری رئیس اداره حراست، امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، رضا اشرفیان رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش، بهرام امیری پاک مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و جمعی از روسا و کارشناسان ادارات داخلی مدیرکل آموزش و پرورش استان را همراهی کردند.

رونمایی از دستگاه پرینتر سه بعُدی دست ساز هنرجویان هنرستان شهید مفتح ناحیه یک کرمان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار