اگر یکبار به مناطق آزاد مانند جزیره کیش سفر کرده باشید، غالبا اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می نماید، خودروهای لاکچری آخرین مدل است که با قیمتی بسیار نازل تر از دیگر شهرها در خیابان‌های جزیره تردد می کنند.
کد خبر: ۷۵۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 15 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، جزیره کیش یکی از مسافرپذیر ترین مناطق توریستی ایران می باشد. بسیاری از افراد کیش را صرفا به دلیل اجاره خودرو در کیش انتخاب نموده. خودروهایی لوکس که بعضا فقط در پوسترهای مجازی می توان آنها را دید. با اتمام فصل بهار و شروع تعطیلات تابستانی تب و تاب مسافرتها آغاز می گردد. بعضی از شهرهای ایران مسافرین ویژه خود را دارد ودلیل اصلی آن؛ وجود برخی تفریحات و جذابیت های بصری بوده که دیگر شهرها فاقد آن می باشند.

جزیره کیش در کنار جذابیتهای خدادادی نظیر طبیعت خاص و بکر، دلفین های زیبا و سازه هایی توریست پسند، دارای خودروهایی می باشد که صدای زوزه اگزوزشان در جای جای جزیره طنین انداز میگردد.
قسمت جالب این ماجرا اینجاست که همین ماشینهای لوکس ، تنها برای قشر مرفه ساکن کیش نبوده و هر مسافری قادر است با پرداخت مبلغی کم؛ رویای رانندگی با خودروهای لاکچریِ آخرین مدل را تحقق ببخشد و در جاده های خلوت جزیره رانندگی نماید.
اجاره ماشین در کیش بصرفه ترین انتخاب هایی می باشد که در سفر به این جزیره زیبا می‌توانید اتخاذ نموده تا هم در کنار صرفه جویی در هزینه ها؛ از مزایای لذت سواری با یک خودروی زیبا با حجم موتور بالا و شتابی رویایی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. این کار (کرایه کردن) به‌ سهولت هرچه تمام تر امکان پذیر می باشد؛ کافیست شما یک مدل خودروی گران قیمت را انتخاب نموده و با مدارک لازم به مراکز اجاره خودرو رفته و اتوموبیل مد نظر خود را به مدت 24 یا 48 ساعت و بیشتر.... اجاره نمایید. اگر همچنان قصد دارید در سفر به کیش اتوموبیل مد نظر را اجاره نمایید؛ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پارامترهای اجاره خودرو در جزیره کیش

تمامی شرکت های اجاره خودرو در کیش همگی از یک سری قوانین ثابت پیروی نموده و برای کرایه کردن ماشین فردِ مستاجر می بایست:
- ارائه گواهینامه و کارت ملی (یا شناسنامه)
- ودیعه گذاشتن یک عدد چک برای خسارات و یا جریمه های احتمالی
- پرداخت اجاره بها به میزان روزهای کرایه کردن

مدل های خودروهای قابل اجاره

پس از اجرای شرایط فوق، شما میتوانید از میان خودروهای سورپراسپرت لامبورگینی و فراری تا شاسی بلندهای کویری و یا لوکس و همچنین وحشی های آمریکایی مانند کامارو و موستانگ را تنها با پرداخت مبلغی مابین 500 هزار تومان الی 2000000 تومان برگزینید و لذتش را ببرید. فراموش نکنید که برای انتخاب خودرو زمانی که خانوادگی به کیش سفر کرده‌اید؛ یک سواری کوپه، با وجود جذابیت بالا برای شما انتخاب صحیحی نمی باشد. پس بهتر است در این مواقع شما می بایست یک شاسی بلند جادار رنت نمایید. لیکن اگر شما با نامزد و یا معشوقه تان به کیش عزیمت نموده اید؛ بهتر است یک کوپه دو درِ زیبا و آلبالویی رنگ چشم نواز و خانم پسند را کرایه کنید.
 
مزیت های اجاره اتوموبیل در مناطق آزاد

هر شخص بنا به علایق و هدف های خویش مقصد سفر خود را انتخاب می کند. اکثر کسانی که مناطق آزاد همچون جزیره کیش را برای مقصد خود برمیگزینند، هدفهایی نظیرِ:

تجربه سوارشدن در گرانقیمت ترین خودروهای دنیا

از آنجا که مناطق آزاد طبق قانون جمهوری اسلامی از پرداخت هرگونه عوارض و کمرگی معاف می باشند، بالطبع قیمتهای انواع کالاها از جمله خودرو هم در جزیره کیش بسیار پایین تر از دیگر شهرهای کشورمان میباشد. همین امر بهترین دلیل است شاهد تردد و رژه بروزترین و لوکس ترین خودروهای دنیا در کیش باشیم.
از طرفی بیشتر شهروندان استطاعت مالی جهت خرید این خودروها را در شهر خود ندارند. در این شرایط می‌توان گفت تجربه رانندگی با جدیدترین مدل خودروهای روز جهان از ویژه ترین مزایایاجاره ماشین در کیش میباشد.
 
ارتقاء اعتبار شرکت خود با استقبال بی نظیر از مهمانان خارجی

اگر شما مالک یک شرکتی هستید که در صدد جذب مشتری خارجی می باشید؛ بدون شک برای دعوت از مهمان و نمایندگان خارجی هیچ کجا بهتر از کیش برای پذیرایی از آنها وجود ندارد. شما می توانید با فرستان یک لیموزین زیبا جهت استقبال از مهمان خارجی خود، بیش از پیش نظر مشتریان خود را جذب کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل

به احتمال بسیار الان پیش خود میگویید مگر امکان دارد؟ چگونه حاست که کرایه شبانه روزی یک خودرو که معادل 250000 تومان می باشد؛ مقرون بصرفه تر از کرایه یک تاکسی است؟ این پیشنهاد برای کسانی است به صورت چند نفره به کیش سفر کرده اند. زمانی کلمه مقرون بصرفه عینیت پیدا میکند که بدانید اکثر تاکسی ها در کیش بصورت دربست و با نرخ کرایه بالا توریستها و مسافرین را جابجا میکنند؛ با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید که شد در ازای بازدید و گشت و گذار از 5 الی 6 نقطه از جزیره زیبای کیش بهمراه مثلا 4 نفر از دوستان خود ، تقریبا همان قیمت کرایه یک خودروی زیبا مانند سراتو را در انتها بر شما تحمیل خواهد نمود. مزاف بر اینکه با اجاره خودرو دست کم هم یک ماشین مدل9 بالا سوار شده اید و هم اینکه منتظر و بقولی الاف یک تاکسی نمی مانید و هرکجا که دلتان بخواهد با گروهی از دوستانتان میتوانید بروید و یا توقف کنید.
در انتها یاداوری این نکته را ضروری دانسته؛ اگرچه در این نوشتار بیشتر در جهت مزایای اجاره اتوموبیل در کیش صحبت شد؛ اما توجه داشته باشید که مسئولیت‌هایی نظیر مراقبت از خودروی اجاره‌ای که امانتی در دستان شماست؛ یافتن آدرس های مختلف در یک جزیره بزرگ؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در انتها تحویل اتوموبیل در حالت سالم به صاحب آن، نکاتی است که باید به آنها توجه نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمتهای و انواع خودروها و همچنین مشاوره در جهت موارد قانونی اجاره خودرو در کیش بهتر است با دست اندکاران خبره این امر در سایت یوروپکار که تجربه بالا و سابقه طولانی در اجاره دادن انواع خودروهای شیک و خارجی در جزیره کیش را دارا میباشند ، ارتباط برقرار نموده و رویای سوار شدن بر یک خودروی خاطره انگیز را به واقعیت تبدیل کنید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار