معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنیاد شهیدکشور ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: چنانچه مجلس و دولت بدرستی منابع را کنترل کنند بخشی از مشکلات جامعه کاهش یافته ولی چنانچه بین مردم و مسئولان فاصله افتاده و مردم رو در روی هم قرار بگیرند و نفاق بوجود بیاید آن وقت باید نگران آینده جامعه باشیم.
کد خبر: ۷۵۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 15 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سید منصور میرمرادی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: کشور امروز به همگرایی بیشتر نیاز داشته و نباید با قضاوت راحت دیگران آنها را تخریب کرد.

وی با اشاره به بحران‌های موجود در کشور گفت: با وحدت و انسجام ملی بی شک می‌توان از بحران‌ها عبور و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: چنانچه مجلس و دولت بدرستی منابع را کنترل کنند بخشی از مشکلات جامعه کاهش یافته ولی چنانچه بین مردم و مسئولان فاصله افتاده و مردم رو در روی هم قرار بگیرند و نفاق بوجود بیاید آن وقت باید نگران آینده جامعه باشیم.

میرمردای تاکید کرد: امروز همه اعم از ملت و مسئولان باید تلاش کنند تا نظام از تنگناها نجات یافته و وحدت را به عنوان امری اجتناب ناپذیر سر لوحه کارشان قرار دهند.

وی به روحیه ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس حرکت عظیم ایثارگری بود که ریشه در عاشورا دارد و این روحیه باید در کشور تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت تنها با رفاه و اقتصاد حاصل نمی‌شود بلکه باید پشتوانه محکم‌تری داشته باشد افزود: چنانچه روحیه وحدت و انسجام بین کشور حفظ شود هیچ دشمنی به برنامه‌هایش در تضعیف این نظام نخواهد رسید.

میرمرادی در ادامه گفت: جامعه ایثارگران با نثار جان خود سعی در حفظ عزت و سربلندی ایران اسلامی را داشتند و امروز این نهاد به بازماندگان ایثارگران خدمات مختلفی ارایه می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد دستگاه حاکمیتی است که برای نظام ارزش و جایگاه والایی دارد اظهار کرد: دستگاه حاکمیتی از این منظر که خدمتگذار بهترین هاست.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه رفع مشکل معیشت و درمان ایثارگران دغدغه اصلی این نهاد بوده و در این حوزه اهتمام جدی وجود دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار