دوره آموزشی هماهنگی کنتورنویسان برای ثبت تلفن همراه مشترکین برق استان در راستای حذف قبوض کاغذی در آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 11 June 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی 
دوره آموزشی هماهنگی کنتورنویسان برای ثبت تلفن همراه مشترکین برق استان در راستای حذف قبوض کاغذی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و معاونان در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برگزار شد. 
در این دوره اکبر حسن‌بگلو ضمن تشریح طرح ملی حذف قبوض کاغذی بیان کرد: طرح ملی قبض سبز در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین اجرایی خواهد شد که ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارتباط دوسویه با مشترکین، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست از اهداف مهم این طرح به شمار می‌رود.
وی افزود:براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزرات نیرو و شرکت توانیر از مهرماه سالجاری قبض برق کاغذی حذف و صورتحساب برق مصرفی فقط از طریق پیامک برای مشترکان استان ارسال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تاکید کرد: با توجه به اینکه این طرح به صورت ملی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد امیدواریم با تلاش همه همکاران شرکت توزیع برق استان بتوانیم سیاست‌های دولت الکترونیک را در استان عملی کنیم. 
حسن‌بکلو عنوان کرد: لازمه حذف قبوض کاغذی این است که بتوانیم شماره موبایل مشترکین را به دست آوریم پس وظیفه کنتور نویسان در چندماه آتی که به شروع این طرح زمان باقی است تجمیع این شماره تماس‌ها می‌باشد. 
وی اضافه کرد: طرح حذف قبوض کاغذی سیاستی است که ابلاغ شده و باید اجرایی شود در راستای اجرای این طرح از اوایل مهرماه چاپگری در نواحی برای چاپ قبوض وجود نخواهد داشت. 
* کنتور نویسان به عنوان سفیران شرکت توزیع و چشم سیستم وظایف مهم و اساسی در پیک بار مصرف دارند
وی خاطر نشان کرد: کنتورنویسان در مراجعاتی که برای قرائت انجام می‌دهند به عنوان سفیران شرکت توزیع و چشم سیستم وظایف مهم و اساسی در پیک بار مصرف برعهده دارند. 
مدیرعامل شرکت توزیع برق در پایان متذکر شد: کنتورنویسان خط مقدم مشترکین شرکت توزیع هستند و به عنوان سفیر شرکت به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند پس رفتار و حرکت‌ آن‌ها به طور مستقیم در برداشت مردم از کل مجموعه تاثیر خواهد گذاشت. 
در ادامه این دوره، مدرس دوره هماهنگی کنتورنویسان برای حذف قبوض کاغذی گفت: در حال حاضر ۱۷ خدمت غیرحضوری توسط شرکت توزیع نیروی برق استان برای مشترکین ارائه می‌شود که این مهم با همکاری و همیاری یکایک کارکنان شرکت ممکن شده است. 
وی ادامه داد: مهم‌ترین گام برای حذف قبوض کاغذی تکمیل شماره همراه مشترکین می‌باشد که نیاز به همکاری مشترکین و کنتورنویسان دارد در همین راستا جهت اطلاع‌رسانی طرح از طریق استانداری به ادارات نامه ابلاغ شده است.
 پاشاوند معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت اشاره کرد: ۳ شاخص از ۳۰ شاخص ارزیابی شرکت‌های توزیع سراسر کشور مختص به عملیات اجرایی کردن حذف قبوض کاغذی توسط شرکت‌ها می‌باشد.
برچسب ها: کنتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار