بیش از 4 هزار و 400 گردشگر در تعطیلات عید فطربا خودروی شخصی به جزیره کیش سفر کردند.
کد خبر: ۷۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 09 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش، بندر جزیره کیش یکی از مبادی ورودی به این جزیره مرجانی است و بخشی از گردشگران این منطقه آزاد کشور برای سفر به جزیره کیش مسیر دریایی را بر می‌گزینند.

درسالهای گذشته سفرهای دریایی به ویژه سفر با خودرو به جزیره کیش به لحاظ شرایط مناسب آب وهوایی بیشتر در نیمه دوم سال و ایام نوروز انجام می‌شد درحالیکه امسال براساس آمارهای اعلام شده از سوی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش شاهد هستیم روند ورود خودرو به کیش در آغاز فصل گرما نیز ادامه دارد و سفر با خودرو به جزیره کیش مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.
براین اساس از 14 تا 17 خرداد ماه جاری 653 دستگاه خودرو با 4 هزار و 471 سرنشین از شهرهای مختلف کشورمان واز طریق مسیر دریایی وارد جزیره کیش شدند تا تعطیلات عید سعید فطر را میهمان بهشت خانواده‌ها باشند.
این آمارها که درمقایسه با مدت مشابه در سالهای گذشته از رشد دوبرابری سفر با خودرو خبر می‌دهد بیانگر این موضوع است که تسهیل شرایط سفرهای دریایی به کیش با راه‌اندازی سامانه پذیرش مسافر و خودرو در بندرگاه تجاری کیش که باعث کاهش زمان ایستایی و سهولت در انجام امور بندری وگمرکی شده است از عوامل اثرگذار در این حوزه بوده است.
این سامانه که از نوروز امسال درجزیره کیش برای اولین بار درکشور آغاز به کار کرد با تسهیل امور و کاهش زمان عملیات ورود وخروج خودرو ومسافر از چند ساعت به کمتر از یک دقیقه باعث شده است سفرهای دریایی حتی در این ایام که جزیره کیش در فصل گرما و شرجی قرار دارد نیز همچنان مورد استقبال گردشگران و خانواده‌ها باشد.
گفتنی است سفر با خودرو و از مسیر دریا به کیش این امکان را به خانواده‌ها می‌دهد تا درطول مسیر علاوه بر بهره بردن از جاذبه‌های طبیعی شهرهای مختلف کشورمان از زیبایی‌های خلیج‌فارس نیز لذت ببرند و در مقایسه با سفرهای هوایی با هزینه کمتری به جزیره کیش سفر کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار