سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۶ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین طی روز‌های ۱۳ تا ۱۷ خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 08 June 2019
ثبت ۶ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین
به گزارش تابناک قزوین، علی برجعلیزاده، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ سامانه تردد شمار برخط در محور‌های مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در ایام مصادف شدن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات عید سعید فطر ۵ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۷۰۰ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راه‌ها ۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۵۶۹ تردد معادل ۷۹.۳ درصد کل تردد استان بوده است. بیشترین میزان ترافیک مربوط به روز چهاردهم خرداد ماه بوده که در این روز ۱ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۶۲۴ تردد ثبت شده است.

وی درهمین راستا افزود: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، ۴۸۵ هزار تردد معادل ۸ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. آزاد راه قزوین - کرج و بالعکس با ۹۵ هزار و ۷۷۰ وسیله (معادل ۱۹.۷ درصد)، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۶ و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را ۷۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت ۱۰۶ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه زنجان - قزوین بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار