رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تأکید بر حمایت قاطع از نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی، از تشکیل دبیرخانه ویژه پرونده های مهم به منظور نظارت مؤثر بر جرایم این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 01 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سردارعزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

 

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است / تشکیل دبیرخانه ویژه پرونده‌های مهم در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی ، تصریح کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد، تلاش مضاعف و ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
وی با بیان اینکه اعمال نظارت و برگزاری جلسات مستمر با ضابطین امر در دستور کار دستگاه قضایی است، بر لزوم هم افزایی به منظور ارتقای شاخص امنیت و کاهش جرایم اولویت دار استان تأکید کرد.

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است / تشکیل دبیرخانه ویژه پرونده‌های مهم در هرمزگان

علی صالحی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از استان های امن کشور محسوب می گردد، از مسئولین انتظامی استان خواست تا با تشریک مساعی و ارتقای شاخص امنیت ، بستر مناسبی برای فعالیت سرمایه گذاران فراهم سازند.
رئیس کمیته راهبردی تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان هرمزگان همچنین اعلام کرد : به منظور مدیریت پرونده های مهم ، دبیرخانه ای در دادگستری کل استان هرمزگان تشکیل و روند رسیدگی به این پرونده ها و جرائم مرتبط با آن به صورت ویژه مورد نظارت قرار می گیرد.
در ادامه این دیدار ، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تبریک انتصاب علی صالحی به ریاست کل دادگستری استان هرمزگان و اعلام آمادگی به منظور عمل به وظایف قانونی ،گزارشی از اقدامات و برنامه های این نیرو ، ارائه نمود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار