رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد ؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تشریح مهمترین برنامه‌های خود ، توجه به تکریم ارباب رجوع ، کاهش اطاله دادرسی ،مقابله با قاچاق و برخورد با مظاهر فساد را اولویت‌های دستگاه قضایی استان در دوره جدید برشمرد.
کد خبر: ۷۵۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 28 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، نشست شورای برنامه‌ریزی دادگستری استان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

 

امنیت هرمزگان خط قرمز دستگاه قضایی است

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ، ضمن تأکید بر لزوم توجه مستمر به ارتقای شاخص امنیت در مناطق مختلف هرمزگان تصریح کرد: امنیت هرمزگان خط قرمز دستگاه قضایی است و مخلان امنیت و هنجارشکنان با برخورد قاطع و بدون اغماض مواجه خواهند شد.
وی تأکید کرد: ارتقاء عملکرد و افزایش بهره‌وری نیازمند عزمی همگانی و تفکری جهادی و انقلابی است.
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین اجرای منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عمل به سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه‌قضائیه را رویکرد اصلی و محور تمامی اقدامات دادگستری هرمزگان در دوره جدید عنوان کرد.
مقام عالی قضایی استان دربخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و ضمن توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به منظور تحقق شعار سال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی ، حمایت‌های حقوقی – قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع اعمال خواهد شد.
صالحی تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و تکریم آنها در رأس تمامی امور دستگاه قضایی استان قرار خواهد داشت و به تمامی همکاران خود توصیه مؤکد دارم با مردم به بهترین شکل ممکن رفتار کنند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه منصب قضاوت در واقع جایگاه ائمه اطهار (علیهم السلام ) است و تکریم ارباب رجوع ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، یادآور شد: پاسخگویی به مطالبات مردم، رعایت موازین اخلاق حرفه‌ای و اهتمام ویژه به سعه صدر و بالابردن آستانه تحمل ، موجب افزایش رضایتمندی مردم، شکوفایی و توسعه سلامت اداری و بهبود روند خدمت‌رسانی خواهد شد.
وی همچنین با اعلام به این مطلب که احقاق حقوق عامه و صیانت از اموال بیت المال یکی از شاخص ترین اولویتهای دادگستری هرمزگان خواهد بود ، بر لزوم تشدید نظارتها به منظور مقابله با مظاهر فساد و انسداد گریزگاه‌های سودجویان ،اخلالگران و مفسدین تأکید کرد.
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین با اعلام خبر تنظیم دستورالعمل مدیریت پرونده‌های مهم و تشکیل دبیرخانه آن در مجموعه دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مشمول این دستورالعمل با توجه به اهمیت و حساسیت آنها به منظور نظارت دقیق و مستمر برآنها و برخورد قاطع ، سریع و قانونی با مرتکبین این قبیل جرائم از بدو تشکیل تا اجرای کامل حکم توسط مدیریت ارشد دادگستری استان پیگیری می‌گردد.

امنیت هرمزگان خط قرمز دستگاه قضایی است

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار