کد خبر: ۷۵۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 02 June 2019
مسئول تیم فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دختر ۵ ساله سی سختی پیام آور امید و ایثار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید سینا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ششمین اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ انجام شد، افزود: اعضای مرحومه "نگار فرخی" دختر ۵ ساله ساکن سی سخت که دچار مرگ مغزی شده بود، اهداء شد .
وی اظهارکرد: این کودک در دهم خرداد ماه سال جاری دچار سانحه رانندگی و در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شد که متاسفانه تلاش های پزشکان مثمر ثمر واقع نشد و نگار ۵ساله دچار مرگ مغزی شد و با بزرگ منشی خانواده فرهیخته فرخی به هم سن و سالانش  جانی دوباره بخشید.
مسئول تیم فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این خانواده فرهیخته و ایثارگر با تصمیمی درست و انسانی، جانی دوباره به هم بیماران نیازمند نگار اهداء کردند.
سعیدی نیز ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خانواده محترم و بزرگ منش فرخی که در لحظاتی تلخ و جان‌کاه تصمیمی انسانی گرفتند، اضافه کرد: پس از تایید مرگ مغزی این کودک ۵ ساله ،تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح یکشنبه، ۱۲ خرداد  ۹۸  در بیمارستان شهید بهشتی حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت دو کلیه و کبد را انجام دادند تا با اهداء آنها به کودکان نیازمند این سرزمین، جانی دوباره بخشند.
 
زندگی بخشیدن نگار 5 ساله به 3 کودک نیازمند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
درود به شرفت.افتخار سی سخت
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خدا به پدر و مادرش صبر بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار