شهردار خوی گفت : بزرگترین آمفی تئاتر و سینمای روباز کشور در خوی احداث میشود .
کد خبر: ۷۵۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 02 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در تفرجگاه بزرگ فنایی اظهار داشت : با توجه به وسعت بیش از ۱۰۰ هکتار تفرجگاه فنایی و ویژگیهای این تفرجگاه، پروژه های متعدد و متنوع رفاهی، تفریحی و خدماتی پیش بینی و طراحی می شود.

اکبرزاده افزود: یکی از پروژه های بزرگ فرهنگی تفریحی پیش بینی شده در تفرجگاه فنایی احداث بزرگترین سینمای روباز کشور در خوی با ظرفیت نزدیک به ۸ هزار تماشاگر در فاز اول می باشد که بازدیدهای لازم از محل اجرای پروژه به همراه کارشناسان فنی شهرداری انجام شده و در مساحتی در حدود ۲ هکتار این سینما احداث می شود.

اکبرزاده افزود : ابعاد پرده یا دیوار نمایش این سینما ۱۵ × ۲۵ متر مربع بوده و آلاچیق های ویژه خانواده ها نیز در این پروژه علاوه بر نیمکت های طراحی شده پیش بینی شده است.
شهردار خوی گفت: در این پروژه استیج (سِن) به متراژ ۳۰۰ مترمربع پیش بینی شده و آمفی تئاتر بزرگ تفرجگاه فنایی برای اجرای برنامه های مختلف هنری ، موسیقی همایش ها و مسابقات زنده ورزشی، و .. طراحی می شود.

اکبرزاده تصریح کرد : امکان پخش همزمان مسابقات ورزشی از شبکه های ملی کشور، فیلم های مختلف سینمایی و ترویجی، تبلیغات نیز در پرده سینمایی این آمفی تئاتر فراهم می شود.

شهردار خوی اضافه کرد : پروژه احداث بزرگترین سینمای روباز در تفرجگاه فنایی در راستای غنا بخشیدن به مجموعه تفرجگاه و اولویت بخشی به فضاهای رفاهی و تفریحی ویژه شهروندان و مسافرین احداث می شود.

وی همچنین افزود: اجرای پروژه های نورپردازی، ایجاد فضای سبز ، محوطه سازی و طراحی های مختلف برای حضورشهروندان به همراه نصب چهار دستگاه پروژکتور صنعتی پیشرفته در این آمفی تئاتر پیش بینی شده است.

اکبرزاده در پایان گفت : مطالعات فاز صفر، یک و دو معماری، طراحی سازه، طراحی تاسیسات آبی ، الکتریکی و مکانیکی و طراحی پایه های پروژکتورهای این پروژه بزودی از سوی مشاور آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار