جناب استاندار؛
در "کار گروه سلامت و امنیّت غذایی استان هرمزگان" که به ریاست استاندار و با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تشکیل شده بود، علی‌الظاهر همه دعوت شدند به جزء «منتقد» سیستم بهداشت و درمان که با تیزبینی و دقّت مشکلات این حوزه را در زمینه‌های مختلف بیان و نقد می‌کرده است!
کد خبر: ۷۴۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 30 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، "پرت کردن میان گرگ‌ها" یکی از شیوه‌های سازمان اطّلاعات و امنیّت شوروی سابق (کا.گ.ب) برای به زانو درآوردن نویسندگان و روزنامه‌نگاران منتقد بود.

 

مخفی‌کاری و پرت کردن منتقدین در میان گرگ‌ها جوابگو نیست

در این روش برای روزنامه‌نگار منتقد در زندگی روزمره و کارهایش آنقدر مشکلات، سختی‌ها، گرفتاری و بُن‌بست مالی، درآمدی و شغلی ایجاد می‌کردند و با شکایات واهی متعدّد و کشاندن «پی‌درپی» آنان به راهروهای دادگاه‌ها و گماشتن افرادی برای تخریب تا روح و جسم او را نابود کرده تا به جای پرداختن به مشکلات فرهنگی، بهداشتی درمانی و معیشتی مردم و نقد مسبّبین آنها در جامعه، نقاد را افسرده ، گوشه‌گیر و در نهایت به حاشیه برانند تا از بازگویی نقائص موجود باز بماند.
در سازمان( کا.گ.ب) به این مشکلات و بدبختی‌های ایجاد شده برای فرد منتقد "گرگ" گفته می‌شد، گرگ‌هایی که هر انسان شریف ، روشنفکر و اهل قلمی را از اندیشیدن، گفتن ، نوشتن برحذر و وی را «تکّه تکّه» کرده و راهیِ راهروهای دادگاه‌ها و مراکز درمانی می‌کنند.
"پرت کردن میان گرگ‌ها "یعنی حذف تدریجی و سر به نیست کردن روزنامه‌نگاران ، نویسندگان ، منتقدان و وجدانهای بیدار و شریف جامعه بی‌هیچ زحمت و هزینه‌ای با نادیده گرفتن آنها و ایجاد مشکلات متعدّد برای آنان صورت می‌پذیرفت.
در "کار گروه سلامت و امنیّت غذایی استان هرمزگان" که به ریاست استاندار و با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تشکیل شده بود، علی‌الظاهر همه دعوت شدند به جزء «منتقد» سیستم بهداشت و درمان که با تیزبینی و دقّت مشکلات این حوزه را در زمینه‌های مختلف بیان و نقد می‌کرده است!
تکلیف ریاست دانشگاه که مشخّص است ولی جای تعجّب دارد که «روابط عمومی استانداری» از حضور خبرنگار و منتقدی که دلسوزانه مشکلات درمانی و بهداشتی جامعه را بازگو می‌کرده وی را به جلسه دعوت نکرده است، جدای از دعوت نکردن استاندارهرمزگان به چند سؤال پاسخ دهد؛ آیا در این کارگروه سخنی از توزیع داروهای خارجی گران قیمت و بی‌ارزشی که تولید و توزیع آنها در اروپا و آمریکا متوقّف شده است ولی در سال رونق تولید ملّی به طور هدفمند و در حجم بسیار وسیع در داروخانه‌های استان برای سودجوییِ گروهی معلوم‌الحال توزیع می‌شود سخنی به میان آمد؟ آیا در این کارگروه در مورد فراری دادن نخبه‌های پزشکی بومی استان صحبتی شد؟ آیا از هزینه‌های کمرشکن درمان در سطح استان خصوصاً برای اقشار مستضعف جامعه که امام (ره) خود را خادم آنها می‌نامید حرفی زده شد؟ آیا از هجوم بیماران مظلوم برای درمان و جرّاحی در استانهای مجاور نظیر یزد و چراییِ آن صحبتی شد؟ و سؤالات فراوانی از این دست یا جلسه فقط به تملّق‌گویی ، تعارفات ، تعریف و تمجیدهای معمول گذرانده شد! به جای اینکه از خبرنگار افشاگری که مشکلات را مطرح و بازگو می‌کنند تقدیر کنید که چشم و گوش انقلاب و نظام بوده و نارسایی‌ها را به درستی دیده و اطّلاع رسانی می‌کنند به دنبال مخفی کاری به چه قیمتی هستید؟
حضرت امام در وصیّت نامه‌ی سیاسی عبادی خود فرمودند: "نگذارید فرزندان انقلابی‌ام و دوستداران انقلاب در خَم و چم مشکلات زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند"،"نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد" جناب آقای استاندار آیا به وصیّت امام عمل کرده‌اید؟ جناب آقای استاندار ، شاید برای سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پرت کردن منتقدین و روزنامه‌نگاران در میان گرگ‌ها در شوروی سابق و نظام‌های دیکتاتوری جوابگو بوده باشد ولی مطمئن باشید در مورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و برای فرزندان خمینی کبیر (ره) و سربازان امام خامنه‌ای نتیجه‌ی عکس داشته و موجب می‌شود فرزندان واقعی امام و رهبری پر شورتر و مصمّم‌تر در این مسیر گام بردارند و به وظیفه‌ی خود مبنی بر شفّاف‌سازی و بیان مشکلات ، دو چندان اهتمام ورزند، ما را ز سر بریده می‌ترسانید؟ ما روزی که قدم در این مسیر گذاشتیم سرِ خود را تقدیم انقلاب و شهدا کرده‌ایم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
متأسفم واقعاً چرا جان مردم کم ارزش شده پیش مسئولین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار