هئیت رئیسه موقت اتاق بازرگانی بندرعباس کار خود را به ریاست بدیعی آغاز کرد.  
کد خبر: ۷۴۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 27 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از تجارت‌جنوب، پس از به تعویق افتادن نهمین دوره انتخابات این مجموعه، شورای عالی نظارت اتاق ایران، اقدام به تعیین هئیت رئیسه موقت تا مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات کرده است.

در ترکیب هئیت رئیسه جدید چهره‌های نام‌آشنا در حوزه تولیدی و صنعتی استان از جمله دکتر موسی بدیعی که در کارنامه مدیریتی خود مدیر کل شیلات هرمزگان، مشاور رییس سازمان شیلات ایران و… را دارد به عنوان رئیس، محمد صالحی نایب رئیس اول، یوسف محمدی چمردانی نایب رئیس دوم، پیام رضایی خزانه‌دار و کرامت‌اله وکیلی‌پور به عنوان منشی هیات رییسه معرفی و انتخاب شده‌اند.
لازم به ذکر است این هئیت رئیسه تا زمان برگزاری انتخابات سکان پارلمان بخش خصوصی هرمزگان را در دست خواهد داشت.
بسیاری از کارشناسان حوزه تجاری و بازرگانی هرمزگان، تصمیم اتاق ایران را در تعیین هئیت رئیسه مذکور و چینش و تعیین نفرات آن با توجه به آنچه که در بحث برگزاری انتخابات اتاق بندرعباس گذشت را بجا و قابل تقدیر دانسته‌اند که امید می رود تیم جدید بتواند با ارائه برنامه های مدون و جدید همچون گذشته و با سرعت بیشتری یاریگر تجار در عرصه های اقتصادی با توجه به شرایط حساس و کنونی کشور شود.
محمد رضا صفا نایب رییس سابق اتاق بندرعباس نیز در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین ابراز امیدواری کرد: هیات رییسه جدید با بررسی دقیق پرونده اعضا شائبه ها در خصوص برخی کارتهای بازرگانی جعلی را مرتفع و شفاف سازی کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار