یکی از کارهای بسیار خوبی که در این چند روز اخیر صورت گرفت و باید از احساس مسئولیت و غیرت دینی برادران و خواهران در شهرستان تشکر داشته باشم، اجرای «طرح تذکر لسانی» در کنار مجموعه خدوم نیروی انتظامی در سواحل بوده است، خاطرنشان کرد:همگان باید تذکر لسانی را انجام دهند و از به کار بردن واژه «به من چه» پرهیز نمایند.
کد خبر: ۷۴۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 24 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام قلی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه امروز ۳ خرداد ۱۳۹۸ بیان کرد:از رزم‌آوری فرمانده سپاه شهرستان، همه پاسداران، برادران و خواهران بسیجی که همیشه در صف اول حوزه اقتصاد و فرهنگ هستند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه: یکی از کارهای بسیار خوبی که در این چند روز اخیر صورت گرفت و باید از احساس مسئولیت و غیرت دینی برادران و خواهران در شهرستان تشکر داشته باشم، اجرای «طرح تذکر لسانی» در کنار مجموعه خدوم نیروی انتظامی در سواحل بوده است، خاطرنشان کرد:همگان باید تذکر لسانی را انجام دهند و از به کار بردن واژه «به من چه» پرهیز نمایند.

وی تصریح کرد:بسیاری از مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با اجرای صحیح تذکر لسانی، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، حل خواهد شد.

حجة الاسلام قلی پور با تأکید بر اینکه:شئونات اسلامی همیشه باید رعایت شود، خاطرنشان کرد:وظیفه ما فقط تذکر لسانی است.

وی با بیان اینکه:اعلام می‌کنیم بابلسر، حیاط خلوت کسی نیست که هرجور بخواهد عمل و رفتار کند، افزود:بابلسر در ادوار گذشته مشهدسر نامیده می‌شد و یک مکان مقدس است.

امام جمعه ی بابلسر با اشاره به اینکه:دریا یک موهبت الهی است و باید برای استفاده و بهره‌ی همگان، مهیا شود، خاطرنشان کرد:دریا و ساحل بهانه‌ای برای ولنگاری نیست.

حجةالاسلام قلی پور با اعلام اینکه:متدینین با غیرت بابلسری، اجازه جولان به کسانی که به دنبال ولنگاری هستند را نخواهند داد، افزود:از همه کسانی که آمادگی دارند در طرح تذکر لسانی همکاری داشته باشند، دعوت می‌کنم به سپاه یا نیروی انتظامی شهرستان مراجعه و نام‌نویسی کنند تا در این عرصه انجام وظیفه نمایند.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار