کد خبر: ۷۴۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 22 May 2019

رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان گفت: اگر کسی بخواهد امنیت هرمزگان را مورد هدف قرار دهد به‌شدت با آن مقابله می‌کنم.

به گزارش تابناک هرمزگان، علی صالحی صبح امروز در آئین آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، افزود: خیلی خوشحالم که می‌توانم در هرمزگان سربازی برای خدمت به مردم حافظان خلیج‌فارس باشم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در خدمت به مردم هرمزگان و اعتماد قوه قضاییه نیز سربلند بیرون بیایم، تصریح کرد: همان منویات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آیت‌الله رئیسی و سیاست‌های قوه قضاییه را در هرمزگان دنبال می‌کنم.

رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه شایسته ملت ایران اسلامی، امنیت پایدار است، اظهار کرد: امنیت هرمزگان برایم در اولویت است و از هر چیزی برایم مهم‌تر است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد امنیت این قسمت از کشورمان را مورد هدف قرار دهد به‌شدت با آن مقابله می‌کنم.

صالحی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با فساد مبارزه خواهیم کرد و بدون اغماض، با قاطعیت و با دقت ورود خواهیم کرد.

رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان با بیان اینکه مردم چشم‌انتظار خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع هستند، اظهار کرد: باید درب اتاقمان به روی مردم باز شود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کاهش زمان دادرسی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: با سرعت و با دقت احکام قضایی را صادر خواهیم کرد.

"علي صالحي" متولد شهرستان باشت استان كهگيلويه و بويراحمد است كه پیش‌ازاین دادستان شهرستان مسيري، رئيس دادگستري شهرستان اقليد، رئيس حفاظت اطلاعات دادگستري استان فارس و دادستان شیراز را در كارنامه كاري خود داشته است.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار