قدیمترها در نمایشگاه‌های فروش اتومبیل برای نشان دادن شرایط کیفی خوب یک خودرو می‌گفتند که "این ماشین مال خانم دکتری بوده و فقط تا مطب با آن رفت و آمد می‌کرده است" نکند آبمیوه‌ها و میوه‌های این دکّه‌ها هم توسط آقایان دکتر دکّه‌دار تهیّه می‌شود که قیمت بالاتری دارند!
کد خبر: ۷۴۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 17 May 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی که پناهگاه مستمندان و بینوایان می‌باشد مراکزی برای استراحت همراهان بیمار تعبیه و گاهاً فروشگاه‌های ارزان قیمت برای تهیّه‌ی مایحتاج ضروری نظیر نوشیدنی ، دستمال کاغذی ، کمپوت ، آبمیوه برای بیمار و روزنامه ، مجلّه و... برای همراهانشان احداث می‌شود.

حتّی مراکزی درمانی تحت عنوان «هتل بیمارستان» احداث می‌شود که همراهان بیمار می‌توانند از امکانات یک هتل مناسب در داخل و یا مجاورت بیمارستان با قیمت به مراتب پائینتر استفاده نمایند.

در بیمارستان شهیدمحمّدی‌بندرعباس که فاقد حتّی یک آب‌سردکن در محوطّه‌ی اورژانس می‌باشد «دکّه و بوفه‌ای» تعبیه شده است که آنگونه از شنیده‌ها بر می‌آید متعلّق به مدیران خود بیمارستان می‌باشد.

بیماران و همراهان بیمار مجبورند مواد نوشیدنی و خوراکی مورد نیاز خود را نه به قیمت پایین‌تر ، بلکه به قیمت بالاتری تهیّه نمایند.

اکثر مراجعین به این بیمارستان را فقرا و مستمندان استان تشکیل می‌دهند که حتّی پس از ترخیص پول کافی برای رساندن خود به خانه را ندارند ، ولی در چنین شرایطی مراجعین به این بوفه و دکّه شامل بیماران و همراهانشان و همچنین پرسنل نجیب و دانشجویان باید برای تهیّه‌ی نوشیدنی و خوراکی پول بیشتری پرداخت کنند چرا؟

به نظر می‌رسد که سازمان ناظر بر گران‌فروشی و کم‌فروشی باید سری به این دکّه‌ها هم بزند

قدیمترها در نمایشگاه‌های فروش اتومبیل برای نشان دادن شرایط کیفی خوب یک خودرو می‌گفتند که "این ماشین مال خانم دکتری بوده و فقط تا مطب با آن رفت و آمد می‌کرده است" نکند آبمیوه‌ها و میوه‌های این دکّه‌ها هم توسط آقایان دکتر دکّه‌دار تهیّه می‌شود که قیمت بالاتری دارند! جای تأسف اینکه در این مجموعه‌ها یک ورق مجلّه و روزنامه به فروش نمی‌رسد.

گران فروشی به بینوایان برای کسب درآمد بیشتر چرا ؟
یک لیوان آب هویج 7000 تومان یک بطری 300 سی سی آب هویج 12 هزار تومان سه عدد میوه شامل یک عدد موز و یک عدد سیب و یک عدد پرتقال دوازده هزارتومان 

 

گران فروشی به بینوایان برای کسب درآمد بیشتر چرا ؟
 موز و پرتقال و سیب نجومی در بوفه‌ی شهید محمدی ، هر کدام از این میوه ها 4000 تومان برای بیمار بیچاره آب خورده است

 

گران فروشی به بینوایان برای کسب درآمد بیشتر چرا ؟
 جای خالی مطبوعات در تخصّصی‌ترین نقطه‌ی استان هرمزگان ، بوفه‌ای که شامل هم چیز غیر از مجلّه و کتاب در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
باسلام وقتی مملکت حساب وکتاب نداره همین میشه بنده هم مراجعه کردم به این بوفه وقتی دیدم همه چیز گران هست چیزی نخریدم ورفتم از بیرون تهیه کردم کلا همه جای اینجوریه وقتی بزرگی نباشه اداره اماکن نظارت نکنه خوب ایناهم هرجوری که دلشان بخواهد به مردم میفروشند ومطمئن هم هستن که کسی پیگیراینگونه مسائل نمیشه چرا چون مردم به اندازه کافی گرفتاری دارندودیگرحوصله اینکه بخاطر ۴ویا۵هزارتومان که اضافه میگیرند وقت بگذارندودنبال شکایت برند تازه اگرکسی هم شاکی باشه اینها اینقدر پارتی ونفوذدارند که کسی به حرف ماها توجه نمیکنه بطورمثالشو میگم وقتی ما یک افغانی را که مخل اسایش کل خانواده های یک مجتمع ازالهیه جنوبی گردیدوشاکی میشویم وبعدش میگن برادران افغان ازاد هستند که کاربکنندومخل اسایش دیگران باشند اونموقع شما توقع دارید بیان وبرونددکه دکتر را ببندند اقا ول این چیزا رو بزار این ملت بیچاره را تامیتونند بچاپند چون خودمان میخواهیم این همه هم شما زحمت میکشیدوخبرتهیه میکنیدوبه مراجع ذیصلاح میرسانید ولی وقتی توجه ای نمیکنند چه فایده ای داردپس بهترهموڽه که کارت به چیزی نباشه وکلاه خودتوسفت بگیری که یه موقع بادکلاتونبره.من ا...التوفیق .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
متاسفانه بیمارستان شهید محمدی ساخته شده تا خون مردم و توشیشه کنه
وقتی به بیمارستان شهید محمدی گذرت میوفته طوری خیابون وسط بیمارستان و محصور و پر از لاستیک کردند که مجبوری از پارکینگ بیمارستان که چندین سال هستش در انحصار دکتر .... میباشد استفاده کنید
جالبتر اینکه مدیران بیمارستان هر قسمت از بیمارستان را در انحصار دارند و روز به روز از یکدیگر در جهت ظلم به مردم استان در حال سبقت هستند
تاسف بار تر اینکه نمایندگان و استاندار و فرماندار با اینکه خبر دارند و بارها تذکر داده شده خودشون و زدند به کوچه ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار