در بزرگترین بیمارستان شهر بندرعباس چه خبر است؛
پزشکان متخصّص و فوق تخصّصی که هر روز این مسیرها را سوار بر اتومبیلهای چند صد میلیونی خود طی می‌کنند "کوری فقرا" دارند و مسئولین محترمی که نیامده از خودشان فیلم و عکس تهیّه و در فضای مجازی منتشر می‌کنند لطفاً در صورت فراغت دو عدد آب سرد کن هم برای مراجعین بینوا در محوطّه‌ی اورژانس نصب کنید.
کد خبر: ۷۴۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 17 May 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ یکی از پرمراجعه‌ترین و پربازدیدترین مکان‌های استان‌هرمزگان بیمارستان‌شهیدمحمدی‌بندرعباس می‌باشد. بزرگترین بیمارستان شهر که بیماران بی‌بضاعت و کم‌درآمد و بیشترین تعداد مصدومین تصادفات رانندگی را هم پذیرا است.

 

چرا ظلم به بیمار و همراهش؟چرا عدم رعایت‌حقوق اوّلیه‌ی انسانی؟

در بدو ورود به بیمارستان از درب اصلی مجتمعِ مزیّن به نام پیامبر اعظم ، ساختمان اورژانس بزرگ خود نمایی می‌کند و خیلِ عظیم همراهان مضطرب و بینوایی که در گرما زیرسایه‌ی درختان و سایه‌بانی «پلاستیکی» پناه گرفته‌اند.
از ورودی اصلی بیمارستان تا ساختمان بزرگ اورژانس مسافتی در حدود صدمتر که فاقد آب سردکن و سایه‌‌بان می‌باشد!
در حد فاصل بین ساختمان اورژانس بزرگ و بخش دیالیز و بخش مراقبت‌های ویژه‌ی عمومی نیز که در حدود دویست متر می‌باشد مردم بی‌نوا در زیردرختان پناه گرفته و «عرق» می‌ریزند و «گرمازده» می‌شوند ، در این مسیر هم «آب سرد کنی» وجود ندارد!
حدّ فاصل بین اورژانس و بیمارستان ابن‌سینا هم که در حدود پانصدمتر می‌باشد هم ، آب‌سردکنی وجود ندارد!
حدفاصل بین ساختمان اورژانس و ساختمان پنج طبقه‌ی اصلی هم آب سرد کنی وجود ندارد!
در طبقه‌ی هم کف ساختمان اصلی هم به همچنین ...
اصولاً بیماران اورژانس و همراهانشان در حیاط و محوطه‌ی بیمارستان فاقد حدّاقل یک آب سرد کن برای رفع تشنگی می‌باشند آنهم در شهر و استانی که ده ماه سال بسیار گرم و عرق ریزان است.
چندین رئیس دانشگاه ، چندین رئیس بیمارستان ، معاونین مختلف دانشگاه و بیمارستان در طی سالیان اخیر هر روز و هر هفته و هر ماه این مسیر را طی و در این مسیرها رفت‌وآمد داشته‌اند ، ولی هیچ‌گاه به فکرشان خطور نکرده که برای راحتی «این همه دردمند» آب سرد کنی نصب کنند. شاید "کوری فقرا" دارند و بی‌نوایان و فقیران را مثل مبتلایان به کور رنگی نمی‌بینند!
پزشکان متخصّص و فوق‌تخصّصی که هر روز این مسیرها را سوار بر اتومبیل‌های چند صدمیلیونی خود طی می‌کنند نیز متوجّه این داستان نشده‌اند، پزشکانی که علم ، سواد و دارایی خود را مدیون همین مردم نجیب و بینوا هستند.
پزشکانی که حقوق بالا و بعضاً کارانه‌های نجومی دریافت ولی قادر به دیدن مردم تشنه بیماران و همراهان تشنه‌ی آنها نمی‌باشند و مسئولین محترمی که نیامده از خودتان فیلم و عکس تهیّه و در فضای مجازی منتشر می‌کنید لطفاً در صورت فراغت دو عدد آب سرد کن هم برای مراجعین بینوا در محوطّه‌ی اورژانس نصب کنید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
با تمام احترامی که برای قشره پزشکان قائلم ولی بندرعباس برای بعضی هاشون شده منبع در آمد اصلا فکرع مردم نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
متاسفانه عدم مدیریت و فکر چپاول از مردم محروم استان سبب اینگونه اتفاقات شده تا جایی که مردم هیچ اعتمادی به علوم پزشکی استان خصوصا کشتارگاه‌های منتسب به علوم پزشکی ندارند
مدیر بیمارستان کجا خبر از حال دل مردم محروم و مظلوم استان دارد....
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
احسنت خداخیرت بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار