کد خبر: ۷۴۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 17 May 2019

شیرزاد عزتی پیشکسوت مطبوعاتی طی یادداشتی در فضای مجازی نوشت:

به بهانه پایان دوره مدیریت و جابجایی «مهندس سلیمی مدیر کل محترم تعاون ،کار و رفاه اجتماعی» تغییر ، تحول و جابجایی زمان ، فصل‌ها و انسان‌ها جزء مهم و ناگزیر زندگی و لازمه تداوم ، نوشتن و حفظ و بقای سازمانهاست.
آغاز دوره اشتغال من در سال 78 از اداره کل کار و امور اجتماعی بود. برای همین است که از آن وقت تا امروز (حدود 20 سال) ایشان را می‌شناسم، روش کار ، نحوه ارتباط با همکاران و مراجعین، کارگران و کارفرمایان که عمده نقطه هدف حوزه خدمت و وظیفه این اداره کل است را از نزدیک شاهد بودم ، دوران مختلف مسئولیت‌های او در اداره کل کار و امور اجتماعی و تغییر مدیران کل و مادامی که ایشان معاون بود اثبات این نگاشته می‌باشد.
مدیران بسیاری در این سال ها با تغییر دولتها ، آمدند و رفتند و همین می‌توانست روش و مدل کار ارائه خدمت و ارتباط وی را دچار تغییر و دگرگونی کند، اما اینچنین نبود چون به اصولی نظیر اخلاق ، قانون و حفظ کرامت انسانها سلیمی معتقد بود و هیچگاه برای حفظ جایگاهش ، روشهای نادرست را تجربه نکرد.
شاید سلیمی را استثنا مدیری می‌بینم در همه این سالها که پلکان سازمانی و مدیریت را آرام آرام تجربه کرد وی کارشناس ، بازرس ، معاون و بعد مدیر کل این اداره مهم شد.

روش مدیریت سلیمی نه قلدرمآبانه بود و نه به شیوه خادم ، دست به سینه و بله قربان گو و نه رفیق باز

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمانی است که باید مثلث ، کارگران ، کارفرمایان و دولت را باید همیشه متعادل و قانونی برای حاکمیت قانون ، حفظ اشتغال و تولید و رعایت حقوق کارگر و کارفرما درست مدیریت کند.
غرق شدن ، دوستی نامتعارف و دشمنی ناجوانمردانه با هرکدام از این اضلاع می‌تواند حقوق سایر بخشها را نادیده و موجب ظلم شود.
حفظ تعادل بین اضلاع و زوایای این مثلث ، انسانی عالم به قانون کار ، با اخلاق و دارای سلامت روانی و مالی می‌خواهد تا فریفته نشود حق را ناحق نکند و «مهندس سلیمی» این چنین بود، نمی‌دانم برنامه ایشان برای ادامه کار یا فعالیت چیست! ولی خوب است جامعه کارگری و کارفرمایی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دولت در استان به خوبی از خدمات وی تجلیل کنند و از تجارب ، دانش و روش مدیریتش برای نمایندگان تشکلها و مدیران جوان بهره‌برداری کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار