کد خبر: ۷۴۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 16 May 2019

با حکم رئیس قوه قضائیه، محمدصادق اکبری رئیس کل جدید دادگستری مازندران منصوب شد.

، آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با قدردانی از حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل پیشین دادگستری مازندران بر اولویت تکریم ارباب رجوع در صدر کارها تاکید کرد.

آیت الله طبرسی به اشاره به اینکه خدمت رسانی به عنوان وظیفه همگانی است و باید تلاش کنیم در هر سمت و مقام  انجام وظیفه کنیم افزود: در دستگاه  قضا، خدمت، عدالت بدون حب و بغض، قضاوت و داوری وظیفه ای بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه همکاری، وحدت و انسجام سه اصل ضروری برای قضات است گفت: می توانیم کارهای سنگین دستگاه قضا را با همکاری و هماهنگی قضات به سرانجام برسانیم.

آیت الله طبرسی، همچنین از حجت الاسلام اکبری رئیس کل جدید دادگستری مازندران که پیش از این، رییس کل دادگستری هرمزگان بود، توجه ویژه به مازندران را خواستار شد و گفت: مازندران با فعالیت حدود 600قاضی و بیش از 30واحد دادگستری، متفاوت با استان هرمزگان است.
در این مراسم با حکم آیت الله رئیسی ریاست قوه قضاییه و با حضور مقامات استانی حجت الاسلام محمدصادق اکبری به عنوان رئیس کل دادگستری مازندران معرفی و از خدمات پنج ساله حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار