در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و در آستانه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، شرکت فولاد هرمزگان موفق به دریافت تندیس ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد.
کد خبر: ۷۴۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 16 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور روابط عمومی های برتر و نخبگان و اساتید کشوری این حوزه در مجموعه تلاش وزارت کار برگزار و در طی آن ستاره ارتباطی دولت، ستاره طلایی، ستاره شایستگی، ستاره پیشکسوت، ستاره آموزشی، ستاره زرین، ستاره ملی و ستاره خدمت معرفی و از آنان با اهدای لوح و تندیس تقدیر گردید.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در ششمين جشنواره ستارگان روابط عمومی ايران با رای هيئت داوران "ستاره طلایی روابط عمومی" در سال ٩٧ را کسب نمود و رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان تندیس ستاره طلایی را از مسئولان برگزاری این جشنواره دريافت كرد.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی فولاد هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی برگزاری این جشنواره را در جهت گرامیداشت این روز دانست و اظهار داشت سعی می کنیم در طی این برنامه  به اهمیت و ضرورت استفاده بیشتر از روابط عمومی ها تاکید کنیم و فضایی را رقم بزنیم تا تعصب حرفه ای و همگرایی حرفه ای خودمان را ارتقا دهیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز پس از کسب تندیس ستاره روابط عمومی در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی در حاشیه این مراسم گفت: شرکت فولاد هرمزگان در مسئولیت های اجتماعی همواره پیشتاز است و تلاش دارد تا در حوزه مسئولیت اجتماعی مشارکت فعال داشته باشد.

صفریان با اشاره به نقش مدیران ارشد و حمایت آنان از روابط عمومی اظهار داشت: شناخت مدیران ارشد از روابط عمومی ها و فعالیت های آنها در عملکرد روابط عمومی ها بسیار تاثیرگذار است. این موضوع در فولاد هرمزگان بسیار مهم و همواره مدیرعامل محترم از روابط عمومی حمایت های لازم را داشته اند و جا دارد از تلاش های ایشان از همین تریبون تشکر کنم.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان از کمک و مشارکت این مجموعه در کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان محموله ای به ارزش ١٠ میلیارد ریال کمک نموده است.

به گفته وی طرح نظام مسئولیت های اجتماعی در شرکت فولاد هرمزگان در حال تدوین است که تا نیمه نخست امسال، اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار