بازیگر تئاتر هرمزگانی در صف دیالیز؛
یک بازیگر تئاتر شهرستان جاسک با بیان اینکه  به دلیل فشار خون بالا دچار کم کاری کلیه شده و هفته‌ای سه بار دیالیز می‌شوم، گفت: متأسفانه چند روزی است که دستگاه دیالیز بیمارستان جاسک خراب است و مسئولین گفته‌اند در چند روز آینده دستگاه دیالیز جاسک درست می‌شود، که امیدوارم این اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۷۴۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 14 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، علی بلوچ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین روز عید نوروز امسال بود که حس کردم حال مساعدی ندارم و بلافاصله به بیمارستان مراجعه کردم، فشارخونم روی 21 بود و نفس‌تنگی داشتم، به بیمارستان اصلی جاسک منتقل و بستری شدم و روز بعد پزشکان اعلام کردند به علت بالا رفتن فشارخون کلیه‌هایم دچار کم‌کاری شده و اکنون هفته‌ای سه بار دیالیز می‌شوم.

بلوچ: برای درمانم نیاز به بیمه دارم/دستگاه دیالیز بیمارستان جاسک خراب است

وی افزود: برای درمان بلافاصله به یزد رفته و به پزشک فوق تخصص کلیه مراجعه کردم، درمان‌هایی انجام شد و برایم لوله دیالیز گذاشتند، دو بار دیالیز شدم و به جاسک برگشتم؛ گفتند باید شش ماه دیالیز شوم و بعد از شش ماه ممکن است بهبود یابم و در صورت عدم بهبود باید در لیست پیوند کلیه قرار بگیرم و فعلاً در دیالیز دست‌وپا می‌زنم.

این بازیگر تئاتر شهرستان جاسک عنوان کرد: هنرمندان استان تاکنون خیلی زحمت کشیده، به عیادت آمدند و در کارها و اجراهایشان با من همکاری کردند؛ از آقایان سایبانی، باقری، مجید جمشیدی، محمد حمزوی، صالح صالح زاده، علی رحیمی و خانم‌ها عاطفه مسجدی، شیما پورسالاری، فریده گرمساری و همچنین  مهدی قنبری، آرش حیدری نژاد، علی سعیدی، سجادمهرابی، عباس اشرافی و ابراهیم هیکلی از هنرمندان جاسکی و بسیاری از دوستان هنرمند که به عیادتم آمده و پیگیر کارهایم در بندرعباس بودند تشکر می‌کنم.

بلوچ تصریح کرد: مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک پیگیر بیمه‌ام است چراکه بیمه موقتی دارم و برای انجام کارهای درمانم نیاز به بیمه دارم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه چند روزی است که دستگاه دیالیز بیمارستان جاسک خراب بوده و هیچ اقدامی برای تعمیر آن نشده است؛ با دوستانم در بندرعباس در تماس بودم و اطلاع دادند که آقای کمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با رئیس علوم پزشکی هرمزگان تماس گرفته و پیگیر این موضوع شده و گفته‌اند در چند روز آینده دستگاه دیالیز جاسک درست می‌شود، که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

این بازیگر تئاتر شهرستان جاسک بیان کرد: از مسئولین می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به هنرمندانی که زمانی به مردم و استان و شهرشان خدمت کردند، داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند، حداقل بیمه درست و وام درمانی برایمان در نظر بگیرند.

به گزارش ایسنا، علی بلوچ، بازیگر تئاتر شهرستان جاسک و متولد اول مهرماه 1362 است. وی از سال 79 وارد گروه هنری هلال به سرپرستی مسعود نودین زاده شد ، نخستین کار تئاترش را با عنوان  "هابیا" در سال 86 به کارگردانی حیدر احمد یکی از اساتید تئاتر جاسک اجرا کرد، پس‌ازآن تئاتر "بله برون در زندان" در سال 87 به کارگردانی زین‌العابدین صادقی، تئاتر "چهار تابلوی مضحک" در سال 87 به کارگردانی شراره کشفی, تئاتر "خودکشی سه نفره" در سال 90 به کارگردانی زین‌العابدین صادقی و تئاتر "خاکستری" در سال 92 به کارگردانی آرش حیدری نژاد ازجمله آثار وی درزمینهٔ تئاتر بود.

در سال 94 رتبه نخست بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر را برای تئاتر "کی گفت آری کی گفت نه" به کارگردانی مهران محمودزاده و همچنین در سال 95 رتبه برتر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را برای تئاتر «دن کامیلو» به کارگردانی مهران محمودزاده کسب کرده و موفق به دریافت دو بار تقدیر بازیگری مرد شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار