کد خبر: ۷۴۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 12 May 2019

مدیر مسوول آفتاب جنوب گفت: سرنوشت بلند پروازی‌های سیاسی برخی مدعیان متقلب و دروغین در مطبوعات قطعاً منجر به شکست خواهد‌ بود.

فروغ مسلم زاده مدیر مسوول آفتاب جنوب در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: برخی با نقاب اصلاحات در کمال سرافکندگی سر از آخور اصولگراها در آورده‌اند!
وی افزود: تعجب می‌کنم در تاریخ سیاسی هرمزگان سابقه نداشته یک اصلاح‌طلب فرتوت، که به اصطلاح خود را لیدر اصلاح‌طلبان می‌داند تن به حقارت داده و به خاطر یک سکه سیاه ناقابل کاسه گدایی سمت اصولگراها دراز کرده باشد.

وی با بیان اینکه هر معامله‌ای سیاسی سرانجامی خواهد داشت اما چه کسی است که نداند سرانجام معامله با برخی افراد ، جز حقارت ، دستاوردی رابه دنبال ندارد اضافه کرد: از حرکات ناشایست برخی مدعیان، دوستان آنها هم شرمنده شده‌اند و نای سر بلند کردن هم ندارند.

مسلم زاده تصریح کرد: قطعاً هنگامی که یک فرد برای تصاحب قدرت، با جناح مخالف خود معامله می‌کند در حقیقت دچار نوعی فروپاشی شخصیتی شده است و این اقدام ، در نگاه هم قطارانش نیز بسیار کوچک شمرده خواهد شد و این موضوع نیز بارها در محافل حزبی عنوان و مورد تمسخر قرار گرفته است.

مدیر مسوول هفته نامه آفتاب جنوب با تأکید بر این مطلب که هر فردی بالاخره به یک چیزی اعتقاد دارد خاطر نشان کرد: برخی اوقات تن به شکست دادن بسی بهتر از پیروزی محقرانه است چرا که مهر بزدلی و خیانت به جناح، همواره در پیشانی فرد چسبانده خواهد شد.

برخی خیال می‌کنند در پستوی خلوت خود سوار بر رکابند و کسی هم جلودارشان نیست اما این عده یادشان رفته است که چشم تنگ مرد دنیا دوست را، یا قناعت پر کند یا خاک گور!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار