«عبور از حصار» ، «مانیکور»، «جم‌شید مرثیه‌ای بر یک اسطوره» و «سوادکوهی» در چهل و چهارمین پاتوق فیلم کوتاه بندرعباس سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در محل فرهنگسرا طوبی، سرای هنر، طبقه دوم به نمایش در خواهد آمد.
کد خبر: ۷۴۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 07 May 2019

به گزارش تابناک از انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان، فصل جدید پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، عصر سه‌شنبه هفدهم اردیبهشت ماه، با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی و یک انیمیشن کار خود را ادامه خواهد داد.

در چهل و چهارمین جلسه از پاتوقی که توسط انجمن سینمای جوانان هرمزگان با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل دفتر این انجمن در فرهنگسرای طوبی می‌شود، فیلم‌کوتاه داستانی «عبور از حصار» به کارگردانی بارناباس توث ، انیمیشن «جم‌شید مرثیه‌ای بر یک اسطوره» به کارگردانی معین صمدی از ایران، فیلم کوتاه داستانی «سوادکوهی» به کارگردانی محمدرضا مجد و فیلم کوتاه داستانی «مانیکور» به کارگردانی آرمان فیاض به نمایش درخواهد آمد.
پاتوق فیلم کوتاه، سه شنبه های هر هفته ساعت 18 در سرای هنر فرهنگ سرای طوبی واقع در خیابان آیت الله غفاری روبه‌روی حوزه علمیه خواهران برگزار می‌‌شود و حضور علاقه‌مندان به این پاتوق آزاد و رایگان است.

نمایش چهار اثر در پاتوق فیلم کوتاه

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار