طنز؛
کاظم گلخنی طنزنویس
کد خبر: ۷۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 06 May 2019

در یک روز معمولی چند دختر محصل بشاگردی  بعد از واژگونی نیسان وانت به اصطلاح سرویس مدرسه مجروح شده و  به بیمارستان منتقل شدند. به نظر شما به مجرد انتشار این خبر غم انگیز در فضای مجازی چه اتفاقاتی رخ داده است !

 عکس العمل مسئولان و کاربران در فضای مجازی چگونه خواهد بود!
افراد مشهور چه واکنشی نشان می دهند!

طبق اخبار رسیده به محض انتشار خبر جراحت دانش آموزان بشاگردی،
پانزده نفر از  مدیران ژاپنی با چشمان اشکبار،  ضمن عذر از خواهی از مردم استان  در قبال این سهل انگاری،  از مقام خود استعفا داده و در کنج عزلت زانوی غم بغل کرده اند.

 

به مجرد انتشار این خبر،
یک نماینده از شرق استان  ضمن  همدردی با دختران مجروح با یک مدیر آموزشی بشاگرد تماس می گیرد متاسفانه آنتن نمیدهد و تماس قطع می شود .

طبق شنیده ها
چندین مدیر ذی ربط با انتشار این خبر  از شدت   شرم به جای خلوتی رفته و با شمشیر سامورایی شکم خود دریده اند!
خوشبختانه الان خبر دادند  مدیران فوق همگی ژاپنی بوده و مدیران استان کماکان مثل شیر در واتس آپ سرگرم خدمت به مردم هستند این ژاپنی ها دیگه شورش در آوردن

همچنین
در حمایت از دختران مجروح  در توٸیتر طوفانی به پا شده، کاربران یکسره هشتگ ترند میکنند.
در اثر این طوفان توٸیتری ، بخش زیادی از جاده های بشاگرد  آسیب دیده  و تا اطلاع ثانوی ارتباط این منطقه با بقیه نقاط استان قطع است. متاسفانه هر چی هم گفتیم بابا اخه طوفان مجازی بوده این مادر طبیعت گوش نکرد

در همین زمینه
کمیته حقیقت یابی مرکب از بازرسینی از چهار وزراتخانه با سفر به کیش و استقرار در یک هتل پنج ستاره  مامور رسیدگی به علل تصادف سرویس دختران مدارس روستاهای بشاگرد شدند.

در ادامه
یک خانم  هنرپیشه مطرح نیز باگذاشتن عکسی  از جاده های خراب  مراکش در اینستاگرامش از شرایط جاده های بشاگرد شدیدا انتقاد کرده و سپس منقلب شده و به خارج فرار می کند .

یک روز بعد
کریستیانو رونالدو عکسی از یک نیسان آبی  در اینستاگرامش میگذارد ، سه میلیون کاربر ایرانی زیر پستش از خوشی همین جور  تا نصفه شب نعره میکشند و غلط میزنند.

 

در ادامه نامه ای به امضای پدر یکی از دختران  مبنی براینکه در بشاگرد هیچ مشکلی وجود نداشته و حال فرزندش کاملا مساعد است توسط یک خبرگزاری منتشر میشود، شایعه میشود پدر کودک هشت میلیون تومن  در قبال این امضا کمسیون گرفته است.

دو ساعت بعد
یک مدیرکل با ذکر اینکه اداره متبوعه اش هدف چشم زخم تنگ نظران واقع شده ، طی نامه ای از خودش تقدیر میکند.

در اینستاگرام
کاربران زیادی با شعار جاده  های سالم نه یک وجب بیشتر نه یک وجب کمتر  از مسٸولان میخواهند به فکر بقیه نیسان ها  باشند.

در حمایت از دختران مجروح یک خواننده  بومی  در برج میلاد  کنسرت خیریه اجرا می کند، وی سپس با ارسال یک سلفی اندوهگین با جمعی از دوستانش به شمال میرود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار