فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی با همکاری پلیس استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 04 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در یک عملیات مشترک، محموله ای قریب به 46 کیلوگرم موادمخدر را با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران استان کهکیلویه و بویر احمد کشف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات که با هماهنگی مرجع قضائی انجام گرفت، سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این مقدار مواد مخدر از استان های مرکزی کشور به قصد انتقال به استان ایلام بارگیری شده بود، که با تلاش های صورت گرفته، قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین در چند روز گذشته مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و چهار کیلوگرم تریاک نیز توسط انتظامی شهرستان دهلران کشف و چهار نفر متهم در این ماموریت ها دستگیر، که جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: در مجموع ماموریت های چند روز گذشته، بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر قبل از توزیع در استان کشف شده است.

سردار یاری در پایان به سوداگران مرگ هشدار داد، نیروی انتظامی با تمام توان و اشراف اطلاعاتی کامل،ورود مواد مخدر را به استان رصد می کند و با کسانی که بخواهند این مواد خانمان سوز را وارد کنند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار