در راستای احیا واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل انجام شد؛
احیا و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل یکی از سیاست‌های مهم دولت است که این خط مش با جدیت هر چه تمام از سوی مسوولان علی الخصوص نماینده عالی دولت در هرمزگان با جدیت هر چه تمام دنبال می شود.
کد خبر: ۷۴۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 28 April 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، کارآفرین و تولیدکننده مزرعه مرغ مادر دهشت در منطقه باغات این استان صبح امروز طی گفتگویی اظهار داشت: این مزرعه مرغ مادر دهشت که حدود شش سال تعطیل بود با حمایت استاندار هرمزگان مجدداً راه‌اندازی و فعال شد.

کمک به بهبود و توسعه اقتصاد با فعال سازی واحدهای راکد

محمد دهشت اظهار کرد: در راستای سیاست احیا و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل و کمک به بهبود و توسعه اقتصاد ، مزرعه مرغ مادر دهشت در منطقه باغات هرمزگان پس از شش سال تعطیلی ، فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.
این کارآفرین در خصوص فعالیت مجدد واحد تولیدی مرغ مادر گفت: با حمایت های صورت گرفته مسوولین، این مزرعه به عنوان تولید کننده جوجه یک روزه در هرمزگان، 29 فروردین ماه سال جاری جوجه های مادر را وارد استان و شروع به فعالیت کرد.

تامین جوجه یک روزه مرغداری های استان و کاهش قیمت

وی در ادامه بیان داشت: فعال شدن این مزرعه موجب تامین جوجه یک روزه مرغداری های استان و کاهش قیمت آن می شود.

295 واحد مرغداری استان در چرخه تولید قرار دارند

کارآفرین مزرعه مرغ مادردهشت خاطرنشان کرد: تعداد مرغداری های استان هرمزگان 332 واحد است که از این تعداد 295 واحد در چرخه تولید قرار دارند.

فعال بودن 2 واحد مزرعه مرغ مادر در هرمزگان

وی تصریح داشت: در حال حاضر 2 واحد تولید جوجه در استان هرمزگان فعالیت دارند.
مالک مزرعه مرغ مادردهشت ضمن قدردانی از فریدون همتی استاندار هرمزگان، حیدری معاون اقتصادی استانداری، پاکزاد مدیرکل اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: این طرح با حمایت و پیگیری های مسوولین استانی با اشتغال زایی مستقیم 30 نفر و با تولید هر دوره بالغ بر 4 میلیون و 700 هزار قطعه جوجه یکروزه گوشتی مجدداً شروع به فعالیت کرده است.

کارگروه رفع موانع تولید گره گشای مشکلات کارآفرینان

دهشت با بیان اینکه طرح تولید تخم مرغ نطفه دار و تولید جوجه یک‌روزه در سال 1390 شروع به فعالیت کرد، افزود: در سال 91 بدلیل شرایط اقتصادی کشور این مزرعه از چرخه تولید کنار رفت و طرح به مدت 6 سال راکد بود که با پیگیری‌های مجموعه استانداری طرح تولید جوجه یک‌روزه در کارگروه رفع موانع تولید مطرح شده که با حمایت قاطع نماینده عالی کشور مصوباتی در کارگروه تصویب شد و طرح فوق در تاریخ 29 فروردین 98 شروع به فعالیت کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار