پروژه توسعه بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد و بیمارستان امام موسی کاظم(ع) در شهرستان زرین دشت با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالخالق کشاورزی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه توسعه بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد اظهار داشت: بیمارستان حضرت قائم(عج) این شهرستان با میانگین ماهانه 24 هزار مراجعه کننده بیماران سرپایی و دو هزار و 200 بیمار بستری، دارای ساختمانی به متراژ 11 هزار و 500 متر مربع و دارای 124 تخت است که با توسعه بیمارستان با چهار هزار و 400 متر مربع زیربنا، 88 تخت به این تعداد افزوده می‌شود و مجموع تخت‌های این مرکز درمانی به 212 تخت می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه این بیمارستان آذر سال 93 آغاز شده و امروز با حضور وزیر بهداشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: این پروژه شامل 12 تخت در بخش NICU، 12 تخت در بخش ICU، 11 تخت در بخش CCU، 15 تخت در بخش POST CCU و قلب، 11 تخت در بخش بستری داخلی و جراحی مردان و همچنین 15 تخت در بخش بستری داخلی و جراحی زنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد با حضور متخصصان قلب، چشم، پوست، ارتوپد، زنان، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، بیهوشی، رادیولوژیست، پاتولوژیست، فوق تخصص غدد، جراح مغز و اعصاب، نورولوژیست و داخلی، پذیرای بیماران است.

 

 

کشاورزی همچنین بیان کرد: بیمارستان امام موسی کاظم(ع) در شهرستان زرین دشت نیز با مساحت 60 هزار مترمربع و زیربنای 6 هزار و سیصد متر مربع آذرماه 89 افتتاح شد.
وی تصریح کرد: این بیمارستان با 35 تخت فعال، دارای بخش‌های اورژانس، زایشگاه، داخلی، اطفال، زنان، جراحی،ccu دیالیز، کولیز، اتاق عمل، واحدهای پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه سرپایی، بستری و رادیولوژی و کلینیک تخصصی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: در این بیمارستان با حضور متخصصان داخلی، اطفال، زنان، جراحی، بیهوشی، قلب و چشم به بیماران ارائه خدمت می‌شود.

کشاورزی گفت: پذیرش ماهانه پنج هزار بیمار در بخش اورژانس، دو هزار و صد مورد ویزیت متخصص، انجام ماهانه 70 عمل جراحی عمومی و خدمات رسانی به 180 بیمار در ماه به طور متوسط، بخشی از خدمات این بیمارستان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار