مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین خبرداد.
کد خبر: ۷۳۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 07 April 2019

ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار داشت: همزمان با سفرهای نوروزی 98 براساس اطلاعات دریافتی از 59 دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز 16 فروردین ماه 1 میلیون 185 هزار و 379 وسیله نقلیه بوده است.

پیرنون تصریح کرد: سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه 25 اسفند ماه 1397 تا پایان روز 16 فروردین ماه 1398 ، 22 میلیون و 513 هزار و 446 تردد را به ثبت رسانده اند. که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وي درهمين راستا افزود : متوسط نرخ جريان ترافيك (تعداد كل خودروهايي كه در يك ساعت از يك مقطع عبور مي كنند) در سطح کل راههاي مواصلاتي استان معادل 783 وسيله نقليه در ساعت بوده است. بيشترين متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با 2 هزار و 519 وسيله نقليه در ساعت بوده است.

افشين پيرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را 87  و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 71 کیلومتر در ساعت عنوان كرد و گفت: بيشترين متوسط سرعت در اين مدت 101 كيلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوين - زنجان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان عزیز، قبل از آغاز سفر به منظور مديريت سفر خود با بهره گيري از سامانه پيام كوتاه 141 از آخرين وضعيت راهها اطلاع حاصل نمايند. اين سامانه از طريق نرم افزار 141 نيز قابل دسترسي است. و نرم افزار 141 از طريق برنامه بازار و يا تارنماي www.141.ir بصورت رايگان قابل دريافت و نصب بر روي گوشي هاي تلفن همراه مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار