۱۸ تیم بازرسی ایمنی بنادر، شناورها و مسیرهای دریایی در تامین ایمنی سفرها و گشت های تفریحی دریایی به شکلی موثر، نقش آفرین بوده اند.
کد خبر: ۷۳۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 03 April 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، این روزها که به خط پایان طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان در سال ۹۸ نزدیک می شویم، خوب است بدانید که در پشت صحنه تامین ایمنی و امنیت میلیون ها تردد دریایی ساکنان جزایر و سواحل، مسافران و گردشگران در تعطیلات پایان سال و نوروزی:

1 ۸۰۰نفر نوروزبان بی نوروز در ۱۶ بندر مسافری و چندمنظوره هرمزگان، ۲۲۳۸ کیلومتر نوارساحلی و دو دریای پهناور خلیج فارس و دریای عمان، ۲۴ساعته و شبانه روزی هوشیار و بیدار بوده اند تا هم با تجربه سفری ایمن، شوری آب دریای جنوب به کامتان شیرین شود و هم با پیشگیری از بروز سوانح احتمالی، نه خونی از دماغ کسی بیاید و نه یک فروند از ناوگان، آسیب ببیند.
2 در منطقه ساحلی و دریایی پهناور هرمزگان، ۷ایستگاه اصلی خدمات جستجو و نجات دریایی(شناور پیشرفته ناجی)، و ۲۴ایستگاه همیار ناجی طی ۲۰ روز اخیر مستقر بوده اند تا فرشته نجات جان شما مسافران دریایی در شرایط اضطراری باشند.
3 ۲۱ ایستگاه غواصی به همراه تیم های آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در بنادر مسافری مستقر بوده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم خدمات امدادرسانی و پزشکی ارایه دهند.
4 ۱۶ فروند شناور خدماتی با عنوان پشتیبان ناوگان مسافری دریایی فعالیت داشته اند.
5 ۱۸ تیم بازرسی ایمنی بنادر، شناورها و مسیرهای دریایی در تامین ایمنی سفرها و گشت های تفریحی دریایی به شکلی موثر، نقش آفرین بوده اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار