دادستان بندرعباس تاکیدکرد؛
دادستان بندرعباس با اخطار به افراد سواستفاده‌گر، تأکیدکرد: افرادی که با سوءنیت قصد دارند اقدامات هنجارشکنانه ای را اجرا بنمایند که منجر به عواقب ناخوشایندی برای شهروندان ‌شود بدانند که با برخورد شدید قضایی مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۷۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 13 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، ابوالفتح ابوالهادی دادستان مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های کهن ایران است که در آخرین چهارشنبه اسفندماه برگزار می‌شود و بهتر است این جشن به جای دود و آتش با شیرینی و شادکامی همراه باشد.

وی افزود: شیطنت عده‌ای هنجارشکن در این جشن بعضا موجب صدمات جبران‌ناپذیری به هموطنان عزیزمان می‌شود.

دادستان شهرستان بندرعباس در ادامه با اخطار به افراد سواستفاده‌گر و ساختارشکن، تأکیدکرد: افرادی که با سوءنیت برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند که منجر به عواقب ناخوشایندی برای شهروندان می‌شود به هوش باشند که با برخورد شدید قضایی مواجه خواهند شد، خصوصاً اگر این اعمال به قصد ایجاد ناامنی صورت پذیرد.

ابوالهادی خاطرنشان کرد: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه به موجب ماده 12 قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.

وی در خصوص برخورد دادگاه با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری، بیان داشت: استفاده از مواد محترقه اگر منتهی به آسیب بدنی شود علاوه بر مجازات حبس، موجب پرداخت دیه به مصدومین نیز خواهد شد.

دادستان شهرستان بندرعباس در ادامه افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ، تمامی مسؤولین و دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال به‌عمل آورده‌اند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: عموم شهروندان با پرهیز از اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز، پایان سال خوبی را برای خود ، خانواده و هموطنانشان رقم بزنند.

برخورد شدید قضایی در انتظار هنجارشکنان در آخرین چهارشنبه سال
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار