از رویدادهای پایتخت دریایی ایران بی‌خبر نمانید؛
کمتر از یکساعت پس از وقوع سانحه، به همت تیم عملیات بندری و دریایی و آتش نشانی اداره بنادر و دریانوردی لنگه، خودروی سانحه دیده از آب دریا بیرون آورده شد و فرد خاطی نیز به سرعت از طریق آمبولانس مستقر در بندر تجاری لنگه، به بیمارستان شهید محمدیا شهر بندر لنگه انتقال یافت.
کد خبر: ۷۲۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 27 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه و یک مقام قضایی در دادستانی این شهرستان، جزییاتی از سانحه سقوط خودروی یک شهروند بندرلنگه‌ای به درون دریا را تشریح کردند: که فرد مضطر با اقدام به موقع غواص اداره بندر نجات یافت و خودروی سانحه دیده از دریا خارج شد.

ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه سه شنبه، ششم فروردین ماه جاری یک جوان با خودروی سواری پژو ۴۰۵ پلاک بندر لنگه پس از یک خودروی ارباب رجوع قصد ورود به محوطه بندر تجاری لنگه داشت که با ممانعت ماموران یگان حفاظت بندر مواجه شد اما بدون توجه به فرمان ایست، با سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی از دروازه ورودی بندر عبور کرده و در ضلع غربی بندر باسرعت به درون دریا سقوط کرد.
"قاسم عسکری نسب" مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان در خصوص جزییات این سانحه، اظهار داشت: ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه سه شنبه، ششم فروردین ماه جاری یک جوان با خودروی سواری پژو ۴۰۵ پلاک بندر لنگه پس از یک خودروی ارباب رجوع قصد ورود به محوطه بندر تجاری لنگه داشت که با ممانعت مأموران یگان حفاظت بندر مواجه شد اما بدون توجه به فرمان ایست، با سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی از دروازه ورودی بندر عبور کرده و در ضلع غربی بندر با سرعت به درون دریا سقوط کرد.
بلافاصله پس از اطلاع یگان حفاظت به برج کنترل بندر، علاوه بر آماده باش تیم واکنش سریع و آتش نشانی، غواص مستقر در بندر تجاری لنگه خود را به موقعیت سانحه رسانده و در دقایق اولیه شناور بودن خودرو روی سطح آب دریا، راننده که تنها سرنشین خودرو بوده را از خطر غرق شدن نجات می دهد. هر چند فرد خاطی نسبت به نجات یافتن توسط غواص از سانحه غرق شدن درون دریا مقاومت کرده و شواهد مبین عدم تعادل روانی او در هنگام سانحه است.
کمتر از یکساعت پس از وقوع سانحه، به همت تیم عملیات بندری و دریایی و آتش نشانی اداره بنادر و دریانوردی لنگه، خودروی سانحه دیده از آب دریا بیرون آورده شد و فرد خاطی نیز به سرعت از طریق آمبولانس مستقر در بندر تجاری لنگه، به بیمارستان شهید محمدیا شهر بندر لنگه انتقال یافت.
پس از انجام معاینات پزشکی و درمانی، هم اکنون وضعیت جسمی نامبرده، مساعد گزارش شده است.
"محمدی" یک مقام قضایی در دادستانی شهرستان بندر لنگه نیز در این رابطه اظهار داشت: آقای "ش. الف" جوان ۲۵ ساله، اهل و ساکن شهر بندر لنگه دارای سابقه کیفری و اقدامانه مجرمانه بوده و طی روزهای اخیر به دلیل برخی اعمال مشکوک به خودکشی و درگیری خانوادگی، تحت پیگیر قضایی بوده است.
شایان ذکر است، هم اکنون پرونده این حادثه توسط پلیس شهرستان بندر لنگه در حال تکمیل اطلاعات و مستندات جهت ارجاع به دستگاه قضایی است.

سقوط خودروی یک شهروند بندرلنگه ای به دریا
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
باعث تأسفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار