مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد:
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت:کلیه اماکن ورزشی استان هرمزگان و بیش از ۴۲ سالن ورزشی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است و این اداره کل آمادگی خود را برای مقابله با مشکلات ناشی از بارندگی و سیل احتمالی اعلام کرد.
کد خبر: ۷۲۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 25 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده و آبگرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی ازهرمزگان، آمادگی لازم در تمام اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه درب‌های سالن‌های ورزشی و مراکز زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به روی مسافران نوروزی که به استان هرمزگان سفر کرده‌اند باز است، افزود: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

امیاری با اشاره به هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل است.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک رسانی به هموطنان در بروز مشکلات احتمالی و بارندگی‌ها پیش بینی شده، آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص را داشته باشند.

اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دارد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار