مسوولان نیز از الان توجه ویژه‌ای به انتخاب سال آینده داشته باشند و برای تضمین سلامت انتخابات مایه بگذارند. افراد لایق و نخبه در استان کم نیستند و می‌توانند هنگامی که با پس زدن این گردن‌کلفت ها عرصه برای حضورشان فراهم شد، در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۷۲۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 08 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، امام‌جمعه بندرعباس گفت: «مردم نگذارند "گردن‌کلفت‌های پولدار" در عرصه انتخابات وارد شوند و بر سلامت انتخابات تأثیر بگذارند. هرکس در انتخابات برای اخذ رای کباب و آش و کارت شارژ توزیع کرد، کباب‌اش را بخورید و شارژش را بگیرید، اما با رای ندادن به او، کباب‌اش کنید و او را بسوزانید.»

آیت‌اله نعیم‌آبادی هفدهم اسفند در خطبه های نمازجمعه بندرعباس با بیان اینکه رشوه و پارتی‌بازی، فساد سیاسی و اقتصادی و استفاده از فحاشی و تخریب، فساد سیاسی و اجتماعی است، افزود: وقتی فرهنگ فساد در جامعه باشد افراد از ایده‌های خود فاصله می‌گیرند و حتی بر ضد ایده‌های خود حرکت می‌کنند.

وی ضمن تشریح فساد مربوط به انتخابات که نوعی از فساد سیاسی است، تصریح کرد: "اینکه در ایام انتخابات پولدارها به صحنه می‌آیند و به برخی کاندیداها ارقام میلیاردی کمک مالی می‌کنند و از سویی برای فرار از پرداخت مالیات و غیره به سراغ همان نماینده‌ها می‌روند، فساد است."
نعیم‌آبادی تأکید کرد: این فساد ریشه همه‌چیز را می‌سوزاند، شما مردم نگذارید رشد پیدا کند، بزنید در سینه پولدارهای گردن کلفت که در روند انتخابات کشور دخالت نکنند.

به نوشته‌ی خبرگزاری فارس؛ امام جمعه بندرعباس گفت: مسوولان نیز از الان توجه ویژه‌ای به انتخاب سال آینده داشته باشند و برای تضمین سلامت انتخابات مایه بگذارند. افراد لایق و نخبه در استان کم نیستند و می‌توانند هنگامی که با پس زدن این گردن‌کلفت ها عرصه برای حضورشان فراهم شد، در انتخابات شرکت کنند."
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار