رقابت‌هاى كشورى شينگ‌ئى‌چوان ووشو بانوان؛
دختران ووشوكار هرمزگانى در رقابت‌هاى قهرمان كشورى سبك شينگ‌ئى‌چوان با كسب ٥ مدال طلا، يك نقره و ٧ برنز به كار خود پايان دادند.
کد خبر: ۷۲۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 02 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، دختران ووشوكار هرمزگانى در رقابت‌هاى قهرمان كشورى سبك شينگ‌ئى‌چوان با كسب ٥ مدال طلا، يك نقره و ٧ برنز به كار خود پايان دادند.

دختران ووشوكار هرمزگانى در خوزستان درخشيدند/ ٥ طلا، يك نقره و ٧ برنز سهم هرمزگانى‌ها

اين پیکارها با حضور ٢٣ استان كشور در تاريخ نهم لغايت يازدهم اسفندماه جارى در مجموعه ورزشى خليج فارس شهرستان ماهشهر استان خوزستان برگزار شد و تيم ووشوى بانوان هرمزگان با ٦ سانداكار و ٣ تالوكار دختر مجموعأ ٩ ورزشكار به مربيگرى فاطمه چمنى كهن‌ميرزا به اين رقابت‌ها اعزام شد.

در بخش ساندا مليكا عساكره در وزن منهاى ٢٤ كيلوگرم نونهالان، نازنين‌زهرا دهقانى در وزن منهاى ٣٦ كيلوگرم نونهالان، هانيه جافرى در وزن منهاى ٣٩ كيلوگرم نوجوانان، صبا برغمدى و مبينا روشنى در اوزان منهاى ٤٨ كيلوگرم نوجوانان و فاطمه كيانى در وزن منهاى ٤٨ كيلوگرم جوانان همگى به مدال برنز رسيدند.

در بخش تالو نيز فاطمه محبوبیان در فرم‌هاى نن‌چوان، نن‌دائو و نن‌گوئن رده سنى نوجوانان قهرمان شد و به سه مدال طلا دست يافت.

فاطمه رضایی در فرم‌هاى چوجى‌سن‌لو و چيانگ‌شو نونهالان به يك مدال طلا و يك نقره رسيد و لعیا مقصودی نيز در همين رده سنى در فرم چوجى‌سن‌لو سوم شد و در گون‌شو به عنوان قهرمانى دست يافت.

لازم به ذكر است؛ رقابت‌هاى قهرمان كشورى سبك هوپ‌گار ووشو بانوان قرار است ١٨ لغايت ١٩ اسفندماه جارى به ميزبانى جزيره قشم برگزار شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار